31 Temmuz 2012 Salı

PUCCA, Erkek Dedikodusu ,Sorun Bende Değil Sende vs...

Buda Aşık Olsaydı kitabımızdan bahsettikten sonra -sayfası için tık!- dedim ki sizlere benim okuduğum dizüstü edebiyat serisindeki birkaç kitaptan daha bahsedeyim.

Açıkçası blog yazarları çok hoş düşünmüşler . Kitaplar gerçekten beni bazen gülümsetti bazende aşırı derecede ünlemler vermeme neden oldu =) kısacası bende var olan 6 kitaptan okuduğum 5 kitabı da beğendim ve tavsiye ettim .


İşte kitaplarım! Şu anda 1 kitabım eksik , o da Sorun Bende Değil Sende kitabım. Yazın okuması için bir arkadaşıma verdim.

İlk PUCCA ile başlamak istiyorum. Gerçekten çok güzel yazmış. Kitabı ilk bir arkadaşımda gördüm ve okuldayken elinden alıp şöyle bir baktım. Ama daha sonra elimden bırakamadım . eee gülünecek kısımları çok, bende biraz sesli gülerim hal böyle olunca çoğu arkadaşlarım bana bakıp ''manyak mısın kızım sen kendi kendine ne gülüyosun'' demeyi ihmal etmediler :D PUCCA nın ilk kitabını daha çok beğendim. Tabi tercih meselesi..İkinci kitabının da son kısımları çok hoştu.Biraz spoiler olacak ama özellikle Erik 'e tekmeyi koyup Ceriyle arkasına bakmadan dönüp gittiği sahneye bayılmıştım :D Sıkınıtılı yaz günlerinde ilaç gibi geldi bana , okuyun derim !




Sorun Bende Değil Sende ise ilk okuduğumda pek beğenmediğim bir kitaptı . Çünkü ilerledikçe sanki en başa sarıyorduk kitabı.Konusunda Pelin adlı bir kızımız  var ve sevgilisinden yeni ayrılmış , sevgilisi de kızdan ayrılır ayrılmaz gitmiş başkasıyla çıkmaya başlamış ve evlenmiş. Bu da sevgilisine inat sürekli başkalarıyla çıkıp çıkıp duruyor ve bizleri öldürüyor! Ama bunlara rağmen hiç mutlu değil, aklı fikri eski sevgilisinde...
Sonlarını iyi hoş bağlamışlardı o yüzden bakalım 2. kitap ne olacak dedim.

 İkinci kitabı çıktığında aldım, sıkılırsam okurum diye bir köşeye bıraktım. Sonunda elimde kitap kalmayınca mecbur aldım okudum. Şimdi belki size çok tuhaf gelecek ama kitaba bayıldım ! Yani abartısız bayıldım. Aynı yazar mıydı bunu yazan ya'' oldum . Yani kısacası Sorun Bendeymiş'i alın okuyun derim. Birinci kitapla gerçekten alakası yoktu. Tabii beğenmeyenler de yok değil, en başta dediğim gibi tercih  meselesi =)


Erkek Dedikodusu da hoş sade bir romandı.Hayatları boyunca karşılaşmamış olan iki kızın ; Derin ve
 Pera 'nın ortak arkadaşlarının düğününde bekarlar masasında tanışmalarıyla başlıyor.Pera sevgilisinden daha yeni ayrılmışken Derin'in ise uzun bir süredir zaten erkek arkadaşı yok.İki kızımız burada tanışıyor ve kaynaşıyorlar.Bu sırada masadaki diğer bekarları özellikle erkekleri tartıyorlar. :D Cem ve Can adında iki arkadaşla tanışıp kaynaşıp düğünden sonra bara gidip bir şeyler içiyorlar.Haliyle Derine' Cem Pera'ya da Can düşüyor . Ama Derin Cem'den hiç hoşlanmaz .E haksız da sayılmaz . El kremleri sürmeler , terleyip üşütmemek için sırtına havlu filan koymalar :D neyse efendime böyle hoş bir konusu vardı gerisini de siz okuyup yorumlayın ...

Bayılmışım kendime geldiğimde 40 yaşındaydım' kitabını yarım bıraktım. Tam yarım da sayılmaz aslında bi 30 sayfa filan okuyup bıraktım. Şimdi neden bıraktığımı hatırlamıyorum ama ona da en kısa sürede yeniden başlayıp yorumunu yazacağım .. 

Bol kitaplı günler dilerim!  






6 yorum :

  1. kitaplaşma etkinliğime katıldığınız için teş.

    YanıtlaSil
  2. yeni olduğunuzu duydum hemen ziyaretinize geldim.bende 2aylık blog cuyum bende bekliyorum.kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Vikitap grubundan blogunuzu keşfettim ve hemen misafirliğe geldim:)
    Paylaşımınız için teşekkürler. Şebnem Aybar bizim adadan komşumuz ama henüz ben de okuyamadım kitabını. Tekrar başladığınızda yorumlarınızı merakla okuyacağım.
    Bu arada blogumda kitap çekilişim var. Katılmak isterseniz beklerim:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/07/6-cekilisime-hepiniz-davetlisiniz.html
    Ayrıca blog isminizi çok beğendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :)) Şebnem Aybar'ın sizin komşunuz olmasına çok şaşırdım bence çok şanslısınız kitabı beğenirseniz hemen gidip imzalatın :D Çekilişinize katılmayı çok isterim , Tekrar teşekkürler ! =))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...