30 Temmuz 2012 Pazartesi

The Golden Lily (Altın Zambak)

Vampir Akademisi serisin devamı niteliğindeki serinin 2. kitabı altın zambak... Vampir akademisi Dampir kızımız Rose tarafından anlatılırken bu kitabı simyacı Sydney anlatılıyor. Gel gelelim vampir akademisine... Vampir Akademisinin de öyle az buz bir kitlesi de yok hani, popüler bir seri. Gerçekten bazı vampir serilerine göre daha akıcı ve farklıydı. Vampir akademisi toplamda 6 kitaptan oluşuyordu.

'' İlk kitabında rose ve lissa adında iki arkadaş var. Biri Moroi yani üst seviye vampir öteki ise Dampir -yarı vampir yarı insan-Dampir Rose Moroi Lissa'yı  korumakla görevlidir. Üstelik dampir kızımızın insan olan babası Türkiye'de.Lissa ve Rose okuldan kaçıp hayatlarını dışarda gizlice sürdürüyorlardır. Ancak okul (Aziz Vladamir) onları bulur ve geri getirtir.Geri getiren kişi de Dimitri yani Rose 'un gelecekteki sevgilisidir.Okula geri getirilen kızların olayları burada; moroiler tehlikededir. Strigo adlı yaratıklar ( vampir, ancak canavar vampirler) ortalıktadırlar ve Lissa da önemli bir Moroidir...Bu durumda onu korumak Rose'a düşecektir...


1.Kitap



İkinci kitabımızın kapağı normalde buydu.
Fakat değiştirmişler 
   

Bu şekil olmuş.
Bence eskisi daha güzeldi:/
 


3.Kitap


4.Kitap
5.Kitap
6.Kitap
Şimdi gelelim söz konusu olan kitabımıza . Bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim Kanbağı''nın . Bir günde okudum bitti gitti :D çok ön yargılı yaklaşıp bayağı ertelemiştim okumayı ama haksızlık etmişim kitaba..
Geçekten mükemmeldi. Richelle Mead bir kez daha umutlarımızı boşa çıkarmadı .Kanbağın'da olayları Rose'a zamanında yardım ettiği için simyacılar tarafından dışlanmış olan Sydney anlatılıyor. Mutlaka okuyun kaçırmayın derim! Şimdi ise Altın Zambağ'ı merakla bekliyoruz !

 

6 yorum :

  1. Okumadım. Okumayı düşünüyorum ama en azından 3 kitabı çıksın sonra :D Beklemeye gelemiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru beklemek çok zor oluyor ya :D Bu arada üstteki post ilklerimden olduğu için çok fazla yanlışa kucak açmış V.V Buna rağmen okuyup yorumladığın için çoookkk teşekkürler! Şimdi düzelttim gayet güzel oldu, sayende ^v^

      Sil
    2. kitap gerçekten çok güzeldi ama ne bileyim yani kitap rose'nin ağzından anlatıldığı zaman daha çekici geliyodu bana.çok alışmıştık rosun ağzından yazılmasına şimdi biraz garipsiyorum açıkcası.keşke rosun ağzından anlatılmaya devam etseydi.. ama yinede mükemmel bir seri.bu seride bulduğum tadı hiç bir kitapta bulamadım diyebilirim :) ;)

      Sil
    3. Katılıyorum. :D ama Syndny'in dilinden anlatılan kitap beni ayrı bir büyüledi *-*

      Sil
    4. Bu seride yada kitapta rose hic mi yok dimitri baska biriyle adrian baskasiyla rose ne oldu ?

      Sil
    5. Sorunu tam olarak anlayamadım fakat tahmin ettiğim kadarıyla hepsinin akıbetini sormuşsun. Bloodlines serisinde Sydney Sage -böyle giderse- Adrian ile birlikte olacak, Vampir Akademisi'nde ise bildiğimiz gibi Rose ve Dimitri hala birlikteler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...