25 Ağustos 2012 Cumartesi

Aldıklarım...

Yeni bir kitap alışverişinden daha çıkmış bulunmaktayım ^-^ Aslında video şeklinde hazırlayan arkadaşlara çok özendim , bende yapmak istedim ama şimdilik cesaret edemedim :)) O yüzden bu gün de yazdıklarımla idare edeceğiz napalım ^-^  Şimdi gelelim aldığım aldıklarımdan kısa kısa bahsetmeye;


















Çoğunuz duymuşsunuzdur A101 kitaplarını'' bende merak ettim çıktım gittim A101'e ... Bakalım neler var diye (hoş kafiye oldu :))) ...  Çok fazla çeşit yoktu, bu yüzden 3 adet kitap aldım... Sonra D&R 'a gittim oradan da 2 kitap aldım döndüm...

Dex yayınlarının kitapları %25 indirimdeydi... Bir Dex hayranı olaraktan karanlığın kızını kaptım aldım!

Düşüş kitabını almamın sebebi ise 2. ve 3. kitapların bana doğum günümde hediye gelmesiydi... Nasıl olur da birinci yerine iki ve üç geldi derseniz boş verin orası hikaye olur :D

Neyse kıssadan hisse güzel bir alışveriş oldu >.<  darısı sizlerin başınaaa!!!! <3

13 yorum :

  1. Güzel günlerde keyifle oku canım:)

    YanıtlaSil
  2. Umarım sende video çekersin. Bende çok endişeliydim. Ama videoda anlatımı daha kolay oluyor. Artık ben alışveriş videolarımı böyle yapacağım. Kitapların çok güzel. İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ^-^ bende en kısa zamanda bir dahaki aldıklarımın videosunu çekmeye çalışacağım =))

      Sil
  3. Karanlığın Kızı bana kitap takasında geldi. Eğer hala okumadıysan beraber aynı anda okuyabiliriz. Böyle bir etkinlik güzel oluyor açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel olur ^-^ çok sevinirim! ne zaman başlamak istersin?

      Sil
    2. Ben şuan Kan Gölü'nü okuyorum. Onu ne zaman bitiririm tam bi tarih veremem ama haberleşiriz . Twitter falan kullanıyor musun ?

      Sil
    3. twitter var ama pek kullanmıyorum hotmail den haberleşsek =))

      Sil
    4. Olurr oda olur :) Benimki : lalelim_1997@hotmail.com

      mailden haberleşiriz o zman ben sürekli bakıyorum zaten :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...