29 Ağustos 2012 Çarşamba

Alınacaklar Listem; Kitap-1

Sonunda aldım! Ruhsuz kitabını aldım =)) Çok mutluyum... D&R'a girdiğimde direkt bu kitap çarptı gözüme...Sizlerle kapağı muhteşem diye konuştuğumuz kitap! Benim alınacaklar listeme yazdığım ilk sıradaki kitap! (alınacaklar listeme ulaşmak için sağ taraftaki kitap resmine tıklayınız ^.^ ya da buraya tıklayın !)
Bu gün arkadaşımla dışarı çıkmıştık, aslında aklımda kitap almak yoktu çünkü listem Eylül ayını kapsıyordu ama bu kitabı görmezden gelemezdim ki U.U zaten Eylül dediğin ne ki iki üç gün sonra ayın biri ... Bu kitaba hemen başlamayacağım zaten daha Azap'ı okuyorum... Bu kitaba sevgili kitap ayracı ile başlayacağım İnşallah! Bu arada kitabımızın konusu da çok ilginç! Neyse hadi bir inceleyelim;




Bundan önceki yaşamında kimdin?

DENEYİMLİ RUHLAR ve RUHSUZLAR


Binlerce yıldır, Sınır’da milyonlarca ruh yeniden, yeniden dünyaya geldi, her bir yeni yaşamda da geçmiş yaşamlarındaki anılarını ve deneyimlerini beraberinde getirdi. Ana ise bir Yeniruh: yani Ana doğduğunda bir başka ruh yok oldu ve kimse bunun sebebini bilmiyor.


Ana’nın kendi annesi bile Ana’nın ne olduğunu biliyor ve bu, ne yazık ki, çok kötü şeylerin habercisi; işte bu yüzden annesi Ana’yı her zaman korumaya çalıştı. Ana, bu koruma çemberinden kurtulup reenkarne olup olamayacağını öğrenmek için, Kalp şehrine gidiyor. Ancak oralılar, başlarına bir felaket geleceği korkusuyla Ana’nın varlığından huzursuzlar. Ejderhaların ve hava perilerinin şehirlerine saldırmasının sebebi Ana olabilir mi?


Sam ise Ana’nın bir Yeniruh olmasından rahatsız değil. Ana’yı savunduğu zaman aralarındaki ilişki filizleniyor. Fakat Sam, yalnızca bir kez yaşayabilecek bir ruhu sevebilecek mi? Peki Ana’nın düşmanları, insanlar ve yaratıklar, onların birlikte olmalarına izin verecek mi?



Ana, ona yaşamını bahşeden ama bir diğer ruhu yok eden hatanın sebebini açığa çıkarmak zorunda. Fakat onun bu arayışı, Kalp şehrini yerle bir edebilir ve reenkarnasyon yasalarını sonsuza dek yok edebilir.


Jodi Meadows, insan ruhuna bambaşka bir bakış açısı getiren bu hikâyede fantazya ve macerayı birleştirirken, reenkarnasyon ve ruh kavramını sorgulamamızı sağlıyor.

Sizin de alıp okumanız dileğiyleeeee!!!!

8 yorum :

  1. Okuyup okumamakta kararsızım. Senin yorumundan sonra alıp almamaya karar vereceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl istersennnnnn :DDD Ama bence güzel olacak, gerçi belli de olmazz =)

      Sil
  2. İnanmıyorum !! Almışsın yaa... Ben daha bekliyorum almak için. Sakın hemen okumaa :D Bu arada mailine bakk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evvvetttt! Bulup da almaz mıyım ;D bekliyorum cnm merak etme... ve şimdi bakıyorum mailime :D

      Sil
  3. Ruhsuzu gördüm sanki:P Kapağına bayılıyorum.Ben de yarın almayı düşünüyorum umarım kapağı gibi içi de güzeldir:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...