12 Ağustos 2012 Pazar

Alışverişim!

Selam arkadaşlar! Nasılsınız neler yapıyorsunuz?? Gerçi doğru bu sıcakta ne yapılabilir ki, en fazla bol klimalı mağazalara hücum ederiz (şahsen ben ;D )... Bir de Ramazan olunca herkes evdedir sanırım! Ben de geçen gün uzun bir aradan sonra gündüz dışarı çıktım, kitapçıyı şöyle bir soydum geldim ;) Ancaaaa bugün elime yazma fırsatı geçti ya olsun! Bunlar benim kitapçıdan aldıklarım...


Aldıktan sonra fark ettim ki genellikle Ephesus Yayıncılık kitaplarını almışım :) olsun kitap kitaptır güzel olduktan sonra!
Yukardaki fotoğrafı elimden geldiğince iyi çekmeye çalıştım. O yüzden kitaplarımın yerleri ''sürekli sürekli'' değişti :D Hadi şimdi bakalım neler almışım :P

1-ANNE

Açıkçası alırken tereddüt etmedim değil çünkü bir da BABA kitabı vardı.Gerçekten! Dalga geçmiyorum :D acaba o mu yoksa bu mu diye uzunca bir süre düşündüm sonunda ANNE 'nin kapağı beni ele geçirdi ve aldım gitti! Napalım bidahakine artık BABA ! :D


2- Vahşi Adalet , 3-Bakire , 6-Yüzleşme

Yorumlarını okudum ve sonuç olarak bu kitapları almaya karar verdim! Bakalım nasıl çıkacak ;)


(YÜZLEŞME''NİN ÇOK TATLI BİR KAPAĞI YOK MU SİZCE DE??)

4-Erkek Dedikodusu 2 :

Hatırlarsanız sizlere ilk kitabından bahsetmiştim :) işte bu da ikincisi! Çok duru hoş bir roman olduğundan da bahsetmiştim. O yüzden ikincisini de almak istedim bakalım nasıl çıkacak!


5- Seninim :

İlk çıktığında almayı çok istediğim bir kitaptı kısmet bugüneymiş :D Şunu da söylemeden geçmeyeyim çok tatlı bir kitap rengi var her tarafı bembeyaz kitabı açınca ferahladım sanki :))



7- Beden Hırsızı :

Bu kitabı colored books'a güvenerek aldım =) hep görüp almadığım bir kitaptı, basit gelmişti ama yorumları çok övüyor bakalım nasıl çıkacak ;) (colored books Seçilmiş : Beden Hırsızı yazısı için tık )

8- Kız Kısmı :

Bu kitabı istediğimi çoktaaaannnnn belirtmiştim :) blog yazarı bir kitap yazar da ben almaz mıyım :P

9- Bahçemde Yeşeren Umutlar

Küçük Mucizeler Dükkanı 'nı bilmeyen yoktur sanırsam. Kitap kesinlikle mükemmeldi. Öyle ki sayfalar elimde yağ gibi kaydı gitti... Böylece  Mucizeler Dükkanı'nın çok abartılmış olduğuna dair bütün önyargılarım yıkılmış oldu. İkinci kitabı da çok güzeldi ama genel konusu olarak yine 4 kadın ve hayatları vardı. Sanki bu kitabı biraz farklı olacak gibi ... Doğru mu tahmin ediyorum ?


6 yorum :

  1. Güle güle oku. Beden hırsızı gerçekten çok güzel bir kitap serinin basılmış üç kitabı daha var beyin okuyan, ölülerle konuşan ve geleceği gören diye onlarıda mutlaka al.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bunu beğenirsem onları da alacağım inşallah =)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...