2 Ağustos 2012 Perşembe

Bir Çekiliş Daha =)

Evet evet belki çok çekiliş yazıyorum ama inanın kazanmayı beklediğimden falan değil. Hani kazansam da güzel olur :D ama seviyorum ya ben çekilişleri. İnsanlar , bloglar birbirini tanıyor bu şekilde. Hiç alakası olmayan bloglar arkadaş oluyor,kaynaşıyor. Ne güzel değil mi =) işte bu yüzden bu çekiliş de çok çok şeker geldi bana ! Fotoğraf çeken arkadaşımıza çok tatlı minnak bi kedisi eşlik ediyor. Bende bir hayvan tutkunu olarak bayıldım! Kedileri çok severim ama apartman da yaşadığım için kedi alamadım onun yerine tatlı kuşum Boncuğu aldım! Neyse Boncuk başka günün başka bir konusu olsun şimdi izninizle çekilişi yayınlamak istiyorum!



Gördüğünüz gibi ikisi de ( özellikle şavaşçı kediler çok güzel duruyor *.* ) birbirinden güzel iki kitap . Son katılım tarihi 13 Ağustos 2012 o yüzden kaçırmayın hemen katılın derim! KATIL!

6 yorum :

  1. Çok zarifsiniz, teşekkür ediyorum.
    Bol şanslar diliyorum.
    Külkedisi ve Aşkım'dan mırkkk mırkkk:) ^-^
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Bize sitemizde kitap çekilişi düzenliyoruz. Katılmayı düşünürseniz:
    http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-3-kitap-cekilisi/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teklifiniz için teşekkürler , inşallah en kısa zamanda sitemde yayınlarım =))

      Sil
  3. MErhaba ben geldim,kitaplaşma etkinliğinde eşleşmişiz:)
    Detaylar için mailleşelim. sevgiler

    mehtap

    asabibakire@hotmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...