14 Ağustos 2012 Salı

Bir Yoklar Romanı...


Bir Yoklar Romanı! Benim yine yanlışlıkla ikinci kitabını aldığım bir roman ... Nedendir bilmiyorum ummak istiyorum sizin de başınıza gelmiştir ; kitap alırken görevliyle inatlaşmak! Kitap almak için kitapçıya girdim (her ne kadar ad vermek istemesem de nt ) bu serinin ikinci kitabı Açlar'ı gördüm. Ben de nereden bilebilirim ikinci kitap olduğunu aldım, kasaya verirken ''ya bu kitap 2. si değil miydi '' dedim demez olaydım yok efendim olur mu öyle şey bu 1.siymiş de çok beğeniliyormuş da da da... Hayır cidden madem bilmiyorsun ne diye atıyorsun o saçma ! Tabi eve gelince başladım okumaya ama bir şeyleri özet geçiyordu sanki, baktım olmayacak internette bir baktım ki özet geçmesi gayet normalmiş çünkü ikinci kitapmış.! Tabii ben o gün oraya gidip onları dövmemek için zor tuttum kendimi, O gün bu gündür asla görevlilere sormuyorum gerekirse arkadaşımı arayıp internete bağlatıyorum , bilgi alıyorum, ve hala birinci kitabı alamadım =(

Tanıtıma geçersek;



1-Yoklar
2-Açlık
3-Yalanlar
4-VEBA

İşte Veba yeni çıktı onun tanıtımını yapacağım ;


Gençler ve çocuklar açlığa ve yalanlara rağmen hayatta kaldı. Ancak hayatlarını tehdit eden kabuslar devam ediyor!

Sayısız mücadeleye, güç savaşına, öfke dolu ayrılıklara tanıklık eden Perdido Sahili'nde kısa süreli bir sakinlik hüküm sürüyordu. Fakat RSGB'deki düşmanlar yok olup gitmemişti ne yazık ki.

Gözlerden uzakta ölümcül şeyler kıpırdanıyor, dönüşüyor ve serbest kalmaya hazırlanıyordu. Karanlık, sonunda Nemesis'ini yönetmeye başlamıştı.

Bulaşıcı, ölümcül bir hastalık kol geziyordu.

Sinsi ve yırtıcı böcekler Perdido Sahili'ni kana buluyordu.

Sam, Astrid, Diana ve Caine artık RSGB'deki hayattan kaçabileceklerinden -hatta hayatta kalabileceklerinden bile- emin değillerdi.

Etraflarında olup biten tüm bu kargaşanın ortasında, kendilerini ve sevdiklerini kurtarmak için, çaresizlikten, ne gibi kararlar almak zorunda kalacaklardı?


1 yorum :

  1. Bende Yoklar'ın yorumunu yaptım.Bir bak bence :))
    http://wwwsirinkitaplik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...