30 Ağustos 2012 Perşembe

Çıkacak ve Çıkmış Kitaplar-1

İnternetten şöyle kısaca bir araştırma yaptım... Hepimizin en azından birinden haberdar olup okuduğumuz veya yeni çıkacak güzel kitapların yurt dışındaki çıkış tarihlerini öğrendim .... Sizlerle paylaşmak istedim ^-^ 

Alice in Zombieland (White Rabbit Chronicles, #1)
25 Eylül 2012
Clockwork Princess (The Infernal Devices, #3)
19 Mart 2013
                                          The Indigo Spell (Bloodlines, #3)
12 Şubat 2013
Asunder (Newsoul, #2)
29 Ocak 2013
Fear (Gone, #5)
3 Nisan 2012
(Çıkmış)
                                   Endlessly (Paranormalcy, #3)
24 Temmuz 2012
(Çıkmış)
Goddess Interrupted (Goddess Test, #2)
27 Mart 2012
(Çıkmış)
Finale (Hush, Hush, #4)
23 Ekim 2012

6 yorum :

  1. kapaklarda model kullanmaları hiç hoşuma gitmiyor.Biri bu modayı bitirmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya seviyorum ben modelleri .D alıştık zaten...

      Sil
  2. Finale ve Alice in Zombieland bekliyorum . Aslında önceliğim Finale tabiki :D Seri çok güzel okumayan varsa tavsiye edilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de finale'i bekliyorum ^v^ ama birde asunder endlessly goddess int. kitaplarını da bekliyorum :D

      Sil
  3. Alice in Zombiland benim de okumak isteyeceğim bir kitap. Hemen çevirsinler türkçeye. Tim Burton'ın elinden çıkmış Alice in Wonderland filminden sonra Alice'e takmış durumdayım zaten *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo o filme yorum yok V.V bayılmıştım o filme! Tim Burton'ı tanımıyorum gerçi ama kitap ilginç olacağını düşündüğüm için ben de heyecanla bekliyorum! +.+

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...