28 Ağustos 2012 Salı

Düşüş Serisi ilk kitabı bitti...



Düşüş serisinin ilk kitabı bu gün bitti ... Evet sadece iki günde bitirdim , o kadar beğendim yani ^-^ Hemen yazmak istedim! Konusu çok ilginçti... Hiçbir şekilde tahmin edemedim ki zaten sonunu bile tam anlayamadım... Düşmanlar el sıkıştı, konuştu sanki hiçbir şey olamamış gibi.. İlginçti yani =)

Konusuna gelirsek;  Luce adında bir kızımız var ve ıslah evi gibi olan bir okula yollanıyor; Sword & Cross 'a
Luce burda Daniel'e ilk gördüğü anda vuruluyor... Tabii bir tek Daniel ile kalsa iyi, Cam adındaki çocuktan da hafif de olsa hoşlanıyor.. Ama Daniel ile sanki önceden karşılaşmış gibi hissediyor Luce... Bir çok arkadaş ediniyor, hepsi de birbirinden ilginç olan... Bu arada Luce bu okula bir yangın olayına karıştığı için yollanıyor. Yangın olayında sevdiği çocuk gözlerinin önünde hiçbir şey yokken alev alıyor...

Bundan sonra yazacaklarım az da olsa spoiler'' kısmına giriyor... O yüzden okumak istemeyen arkadaşlarım atlayabilir =)
Şöyleki bizim Daniel aslen melek.. ama düşmüş.. Sürekli Luce ile karşılaşıyor ama ne zaman ona yakınlaşsa bir şeyler anlatmak istese (kendi hakkında) Luce ölüyor..(tabii kızın farklı zamanlardaki isimleri Luce değil) 17 sene sonra ise tekrar reenkarne olup Daniel'i buluyor... Ama her ölümünde de bunları unutuyor...Daniel'de onu her seferinde kaybetmeye dayanamadığı için ilk geldiğinde Luce ile hiç konuşmuyor bile.

İşte olaylar bu şekilde, sizlere tavsiye eder okumanızı dilerim ^-^

7 yorum :

  1. Bu seriyi merak ediyordum . Yorum için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. tam benım tarzımsın senınle tanısmamız gerek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mii :DD çok teşekkürler ^.^ tanışırız :3

      Sil
  3. ama ben bu seriyi acayip istiyorum yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten istenilecek bir seri :DD

      Sil
  4. ya aynen tanışalım bencede ama annem internet üzerinden arklerle tanışmama izn vermiyor :/ olsun ben seni çok sevdim bloguda çk sevdim sen bir çok kitap okumuşsun böle şey sahneleri varmışey işte ondan :D :D fısıltıyı ve finalı flan okumuşsan anlarsın öyle sahneleri varmı bu fallenin :D :D:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...