23 Ağustos 2012 Perşembe

İlk Kitaplaşmam ^-^


Şu an o kadar mutluyum ki anlatamam!!! Biraz önce paketim geldi! Nasıl açtığımı hatırlamıyorum!!! Mehtap abla (asabibakire) benim ilk kitaplaştığım arkadaşım... Sonra da İrem tabii ^-^ Mehtap ablayla tanıştığımda çok heyecanlıydım çünkü blog dünyasına yeni girmiş ve hemen bir kuraya katılmıştım ... Açıkçası korkuyordum. Ama şimdi görüyorum ki bu düşüncelerim çok yersizmiş, o kadar tatlı insanlarla tanışıyorum ki şaşırırsınız! İşte bu tatlı insanlardan biri olan mehtap ablam bana 2 defa kargoyla kitap gönderdi , kitap dediğime bakmayın daha neler neler aldım ^-^  Bir de bana çok şey yollamışsın dedi!! ( yolladıklarımın postu için tık)

İlk kitabı aldığımda post olarak yayınlamak istemedim çünkü devamı vardı. Ablama sadece 1 kez Japonları çok seviyorum ve Japonya hayranıyım iş olarak orada çalışmayı hedefliyorum dedim. İnce düşünceli ablam ilk olarak hemen bana bu kitabı yolladı;



                                                           Bunlarda bugün gelen kargom ^-^


Ablam kitabından defterine kadar yollamış sağolsun!!! Aşağıdaki bir defter , tam benlik harika bir şey! Twilight fanlığıma uygun olmuş :)))



  
Bunlarsa takılarım, silgilerim ve küçük ama çok severek kullanacağım ayracım! Sıcak çikolatam da ihmal edilmemiş! Düşünceli ablam işte...Küpelerimi çok beğendim taktığım gün fotomu ekleyeceğim bloguma ^-^









Şimdiiiiii geçelim kitaplarımaaaa!!!! Stephen King Tepki'yi görünce çıldırdım zaten! Daha geçenlerde görüp de alamadığım bir kitaptı! Ailemin önce evdekileri bitir sonra alırız '' dediği kitaplardandı! Düşünün yaşadığım mutluluğu ^-^


Bunlarda japon hikayelerim ve İpek Ongun kitabım (Şimdi Düğün Zamanı), Böyle anılarla dolu bir kitabı bana layık gördüğü için bir kez daha teşekkür ediyorum Mehtap ablama ... Güzel notların için de çok teşekkürlerr!!! Kitaplaşma etkinliğini düzenleyen undenied 'e bir kez daha teşekkürler!








8 yorum :

  1. Beğenmene çok sevindim:) Stephen King'i ben daha önce ablamdan alıp okumuştum, bu dediğim gibi yakılmaktan kurtardığım kitaplardandı:) Sevmezsen birilerine hediye edersin diye düşündüm.Çok mutlu oldum postunu ve mailini okuyunca. KEyifle okursun umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi hepsi de çok güzeldi, sende keyifle okursun umarım ablacım =)) tekrar teşkürlerrr ^-^

      Sil
  2. Blog sayesinde ben de çok tatlı insanlarla tanıştım, seni çok iyi anlıyorum. Şimdi koşa koşa derdimi anlattığım, sıkışınca başını ağrıttığım, mektuplaştığım vs birsürü insan var *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet işte blog dnyasının en güzel tarafı :3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...