14 Ağustos 2012 Salı

Kitaplaşalım etkinliği ilk kitabım!!!



Bugün asbibakire 'den ilk kitabımı aldımm!!! Çok mutlu oldum! Her ne kadar kargoda problem yaşasak da sonuç beni cidden mutlu etti! Bu ilk kargo olduğu ve devamı geleceği için şimdilik resim koymayacağım... Ama şunu söylemek istedim ; kitap eşim ciddi ciddi çok ince düşünceliydi! Sadece japonları seviyorum '' demem, bir kez bahsetmem bile aklında kalmış ablamın! Umarım sizlerin de eşleri bu kadar ince düşünceli olur! Tekrardan bu etkinliği düzenleyen ''Her Şeyden Bir Tutam'' bloguna teşekkür ediyorum!

4 yorum :

  1. Keyifli okumalar canım:)
    Sizin gibi kitap dostlarıyla tanışmak beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni de! tekrar çok teşekkürler!

      Sil
    2. Güzel sözlerin için tşk ediyorum canım benim, kargo konusunda şansızız inş. bu sefer kazasız belasız ulaşır:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...