22 Ağustos 2012 Çarşamba

Kitaplaştık!


Açıkçası bu kitaplaşma etkinliğim benim için ikinciydi. İlk olanı asabibakire ile fakat daha kargom gelmediği için onu yazamıyorum gelince yazacağım ^-^  Birleşmeyen Kelimeler ve Eksik Kalan Cümleler ile colored books blogunun yaptığı etkinlikle eşleştim iyi ki de eşleşmişim! Kendisiyle tanıştığıma çok memnun oldum! Çok tatlı bir arkadaş daha edindim =) Bu gün kargosu elime ulaştı. İçinden çıkanlar ise beni çok mutlu etti!


Bunlar kitaplarım! Mavi Saçlı Kızı okumayı gerçekten çok istiyordum! Eroinle Dansı da öyle!! Ayraçlarımda çok tatlı!


                                                             Çok şeker dimi ?! :D


Bu da arkadaşımın diğer inceliği kokulu mum'' Kokusuna gerçekten bittim!!!  İzmir'e gittiğimde İkea'dan farklı aromalılarını alıp yakarak kitap okurdum... Koklayınca anılarım canlanıverdi ^-^ 

Çok teşekkürler İremcim!!!! 






14 yorum :

  1. Eroinle Dans çok akıcı bir kitap, seveceğine eminim. ^.^
    Mavi Saçlı Kız'ı ben de okumak istiyorum! :)
    Ayraçlar çok şeker.
    Güle güle kullan ayrıca. :)

    YanıtlaSil
  2. kitaplar tarzım olmasa da kokulu mumlara bayılırım. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzeller bende bayıldım =) teşekkürlerrrr :)))

      Sil
  3. okumak istediklerin listesinden silmen gereken kitapları gönderdim :D mavi saçlı kızı okumadım ama eroinle dans muhteşem... beğendiğine çoook mutlu oldum :D eroinle dansı mumların kokusuyla okumalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle okuyacağım :D ve şimdi bu kitapları vikitaptan gidip siliyorum :D

      Sil
  4. Keyifle oku canım ,Mavi Saçlı Kız'ı ben de merak ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitirince hemen yorumunu ekleyeceğim :))

      Sil
  5. Ne güzl ayraçlar öyle :))

    YanıtlaSil
  6. selaamm :) bende 14 yaşındaa kitaplara bayılan , oje delisi bi kızım, bloguna bayıldım, üyenim :P bende beklerim :
    ojemeraklilarinaozel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...