7 Ağustos 2012 Salı

Paranormal ve Doğaüstü..Bir DEX yayını harikaları...


Belki içinizde okuyan vardır ya da yoktur =) benim çok beğendim bir seri oldu çok akıcıydı. İkisi de 1 günde bitti (gerçekten!) .Aslında bu seriyi almak istemiyordum ama bi hata yüzünden zorunda kaldım iyi ki de kalmışım hiç pişman değilim :D Hatama gelirse Doğaüstü'nün kapağını çok beğenip aldım nereden bilebilirdim ki 2.kitap olduğunu =)) Her neyse arkadaşlarımla gitmiştik arabaya binince o kalabalıkta(fuardan aldım) okuyamadığım arka kapağı bir daha okuyayım bari dedim . Eyvahlar olsun yine mi dedim içimden . Çünkü benim böyle vukuatlarım hep olur! Neyse fazla uzatmadan gidip ilk kitabını da aldım ve gerçekten çok güzeldiii.....ikincide çok hoştuuu! Fazla ünlem mi kullanıyorum ne :D



Paranormal'in konusu gerçekten anormaldi. Bütün fantastik yaratıkları içeriyordu; kurtadamlar,vampirler,periler,biçim değiştiriciler...

Konusuna gelirsek Evie baş karakterimiz UPTA adına çalışan bir kız.UPTA ajansı da yaratıkları toplayıp -tehlikeli olanları- hapsediyor.Evie ise bu anormalliklerden çok sıkılmış sürekli normal olmak istiyor.Normal bir liseye gidip normal bir kız olmak...Tabi bu da onun için imkansız çünkü o da bir paranormal.Kendisi şekil değiştirmiş yaratıkların gerçek bedenlerini görebiliyor. Bunun dışında en iyi arkadaşı Denizkızı eski sevgilisi ise bir Peri. 
Bir gün UPTA içeri gizlice girmiş ilginç bir yaratığı yakalıyor.Evie yakaladıkları yaratığın sudan oluşmuş bir biçim değiştirici olduğunu anlıyor, ve arkadaş oluyor. İşte buradan sonra işler karışıyor, Evie ismi Lend olan bu su adama aşık oluyor ve hatta kaçmasına yardım ediyor.. 
''Evie ve Lend Kaçmadan önce UPTA tehlikedeydi şimdi işler daha da karıştı.. Birileri UPTA'yı tehdit ediyor.. Birileri ise bu kişinin Evie olduğunu iddia ediyor.''

Şimdilik bu kadar anlatmak istiyorum çünkü gerçekten karışık fazla devam edersem Spoiler olcak... 

Bu da ikinci kitap. Konusu kaldığı yerden devam ediyor ... Yani birincisini okumayan bunu okumasın... Hiç bir şey anlamaz... İşte ben bu kitaplar sayesinde Dex'i tanıdım! Teşekkürler KRİSTEN WHİTE ve DEX!

Evie ile vampirin konuşmasının komik bir bölümü ^v^





2 yorum :

  1. hahaha O vampirle konuşması çok komikti. Almam için iyi bir neden bu sanırım :D Evet gerçekten çok güzel kitaplar yayınlıyor DEX. Bu yüzden çok tutuldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...