17 Ağustos 2012 Cuma

Pastalarrrr!!!!


Not: Lütfen ne alaka diye başlamayın O.o devam lütfen....

Pastayı sevmeyen var mı??? Bence yok varsa da uzaydan geldiğini varsayıyorum :D Ben bayılırım o yüzden şu an kilo verme uğraşlarındayım falan filan! Doğum günüm baharda bu yüzden bahara kadar yine bekleyeceğim gibi duruyor =(  Annem pastayı sevmez! (o yüzden uzaylıları örnek verdim ya!) yahu tatlı bile sevmez? (kime çektim bilmiyorum O.o) Nasıl bir nefistir bu bilmem, ne diyordum hıh ! Doğum günü dışında babamla ufak kaçamaklarım dışında pek pasta yemem(annem sağolsun yiyemem) , işte bu yüzden doğum günümü beklerim her sene! Zavallı demeyin lütfen T^T İşte demin internette geziniyordum ve ne göreyim ! Bir pasta! (evet pastalara bakıyordum naapayım diyetteyim! Hem bakmakla kilo alınmaz ki! ) Evet evet bildiğiniz pasta (bilmediğimiz yok ya neyse) işte diyeceksiniz neresi özel ne bu şimdi boş boş paylaşım mı yapıyorsun!'' ........demeyin çünkü bu pasta (aslında 2 tane) kitap şeklinde ve çok yaratıcı! Bende istiyorum!

Şunlara bakın !!!  Çok güzeller di miiiii!!!! Sizlerle paylaşmak istemiştim umarım hoşunuza gitmiştir! Neyse ben hayallerime geri dönüyorum T^T Sevgicekle kalın!



4 yorum :

  1. Ben de şaşırıyorum tatlı sevemeyen insanlara,bir bakıma çok şanslılar aslında, ben ise çayı bile 3 şekerli demli severim.Neyse ki ok çay içmem:D

    PAstalara bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi dimi !!! Çok ilginç oluyor tatlı sevmemek! Pastaları beğenmene çok sevindim!!!! ^-^

      Sil
  2. :) tatlısız hayat mı olur yaa :D bi twilight ve pasta hayranı olarak 1. ye özellikle bayıldım ! :DD

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...