22 Ağustos 2012 Çarşamba

Seçilmiş Serisi ilk kitabı bitti...


Seçilmiş Serisi ilk kitabı bitti... Güzeldi hoştu, hafif bir romandı. Devamı istenirse okunur cinsten bence, okumasan da olur yani. Ben devam etmek istiyorum, zaten 4 kitap. En kısa zamanda ikinci kitabını almayı düşünüyorum :)



Konusuna gelirsek ;
Amanda okulun en popüler, en acımasız kızıdır. Ancak böyle olmasının nedeni özel yeteneğidir. Kime acırsa onun bedeniyle kısa sürelik yer değiştirir. Şimdi ise okulun en dışlanan ve görünmez kızı olan Tracey'in bedeni ile yer değiştirmiştir. Yer değiştirdikten kısa bir süre sonra Amanda Tracey'nin hayatının hiç de kolay olmadığını görür. Tracey'nin hal ve tavırlarını değiştirmeye, otoritesini kurmasına yardımcı olmaya karar verir. Ama bilmeyip öğrendiği bir şey daha vardır... Tracey bir seçilmiştir'' ve 209 nolu sınıfta 8 kişiyle beraber özel eğitim görmektedir. Herbirinin özel yetenekleri vardır. Kimisi akıl okur, kimisi geleceği görür.... Peki ya Tracey'nin yeteneği nedir, neden dışlanıp hor görülür, arkadaşları kimlerdir? Okudukça ortaya çıkacak olan olayları ve yeteneğini sizlere söylemeyeceğim, sürpriz olsun ^-^

Dediğim gibi konusu hafif fakat akıcı olan güzel bir kitaptı, tavsiye ederim. Aşırı aksiyon ve fantastiklerden sıkılmışlara birebir... :))))




16 yorum :

  1. Seçilmiş serisini okumana çok sevindim. Gerçekten muhteşem bir seri. Ayrıca tek bir karaktere bağlı kalmadığı içinde çok akıcı. Mutlaka serinin diğer kitaplarınıda oku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle devamını okumayı düşünüyorum ^-^

      Sil
    2. Serinin sirasi ne? Yani 1. 2. Falan...

      Sil
    3. http://www.kitapokuyoruz.com/yazar/17936/Marilyn-Kaye-Kitaplari/ buradan detaylı olarak inceleyebilirsiniz. =)

      Sil
  2. iyi okumalar canım! Seçilmiş serisinin bir takipçisi olarak, diğer kitapları da almanı öneririm :D Olaylar gittikçe ciddileşiyor ve güzelleşiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm ciddi misin :D o zaman ikincisine bir an önce başlasam iyi olur ;)

      Sil
  3. seri 4 kitap değil 9 seridiye biliyorum ben 6 kitabını okudum çok güzel harika bir seri

    1)beden hırsızı
    2)beyin okuyan
    3)geleceği gören
    4)ölülerle konuşan
    5)görünmeyen
    6)bilinmeyen
    ben bu kadarın okudum diğer kitaplarda basılacakmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir , daha iyi araştırmak lazım =)

      Sil
  4. 5, kiabı tavsiye ederim derste bile okuyorum kitabin adı GÖRÜNMEYEN

    YanıtlaSil
  5. Ben de 6. kitaba kadar hepsini okudum, çok güzel bir seri, 7-8 ve 9'u merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. 7. kitabı ne zaman çıkar ki?

    YanıtlaSil
  7. serinin sırası:

    1)beden hırsızı
    2)beyin okuyan
    3)geleceği gören
    4)ölülerle konuşan
    5)görünmeyen
    6)bilinmeyen

    7. kıtabı bu sene çıkacak diye biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkür ederim ^-^

      Sil
  8. ayyyy 7. kitap çıksın artık yaaa

    YanıtlaSil
  9. ilk 5 kitabını okudum bence çok güzeldi favori karakterim Ken :D.D 6. Kitabını sipariş için söledim varsa getireceklerdi ama hala gelmedi sabırsızlıkla bekliyorum :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...