30 Ağustos 2012 Perşembe

ve Azap biter...

 
Bu kitabın bittiğine gerçekten inanamıyorum! Çok çok çok güzeldi...! Birinci kitapta yaşadığım heyecanla bu kitapta yaşadığım heyecanın uzaktan yakından ilgisi yok...Azap beni çok şaşırttı :))
İlk kitapta olduğu gibi konu Luce ve Daniel idi... Ama bu kitapta yeni karakterlerimiz vardı... Örneğin Shelby ve Miles... İlk başta bahsettiğimiz gibi Luce ve Daniel lanetli sevgililer ve asla kavuşamıyorlardı... Bu kitapta Luce tekrar farklı bir okula gönderiliyor...Ancak bu okulda normal insanlar yerine Nefilimler mevcut... Bir de okulun öğretmenleri olan Bay Steven ve Bayan Francesca...Tuhaflık şu ki öğretmenlerimiz sevgili... Halbuki biri Cehennem'e ötekisi ise Cennet'e tapıyor...İşte böyle zıtlıklar vardı kitabımızda. Luce buraya ilk geldiğinde çok meşhur olduğunu fark ediyor çünkü herkes onun geçmiş yaşamı hakkında kendisinden daha çok şey biliyor... Daniel ise bu okulda değil çünkü görevi icabı Sürgün adı verilen düşmanlardan Luce'u korumaktadır....Luce bu okulda geçmişini araştırmaya başlıyor, tabii sonuçları hiç de iyi olmuyor...

Daniel Luce'dan hoşlanıyor
Luce Daniel'ı seviyor ama Miles 'dan da hoşlanıyor.
Shelby Daniel'in eski sevgilisi çıkıyor...

Komik ama güzel bir karmaşa oldu değil mi ...?Benim çok hoşuma gitti bu karışıklık :)) Bu da benim sizlere hediye spoilerım olsun :3

NOT: Sakın Luce karakterimizi Gece Evi Serisindeki Zoey ile karıştırmayın! Aralarında ki tek benzerlik baş karakter olmaları...


Kitabımızın sonu ise çok güzel bitti...Hiç beklemediğim şekilde...Yani demem o ki fantastik-aşk severler alıp okuyun pişman olmazsınız ^-^
Lauren Kate ^v^

6 yorum :

  1. Bu tarz serileri seviyorum,elimde ki kitapları okuduktan sonra ilk okuyacağım seri bu olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten oku, pişman olmazsın =)))

      Sil
  2. Okurdum ama artık Epsilon ve artemis yayınlarının kitaplarına bakmaktan korkar oldum. Fiyat konusunda zaten diğer yayınlara göre uçuklar .Ama şu ietişimsizlik öldürüyor. Epsilon yayınlarına kaç kere mesaj attım. Bir kere geri dönmediler. O yüzden bir süre beklesin. Zaten bundan sonra serinin tüm kitapları çıktıysa almaya karar verdim :) Kitap yorumu için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru çoğunlıkla uçuyorlar :D En güzelini yapıyorsun, beklemeyorsun boşuna ^v^ Ben şimdi kara kara düşünüyorum mesela Tutku bitince ne yapıcam? Çünkü şu an geri kalan 2 kitabı alamam V.V Başka alcaklarmmm varrrr! :3

      Sil
    2. Ben Gece Avcısı serisi için çok bekledim. çünkü ben okumaya başladığımda 4 kitabı çıkmıştı. Hala da bekliyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...