17 Ağustos 2012 Cuma

ve yine DEX ...)


DEX'in kitapları gerçekten etkileyici! Bir kere adamlarda estetik var! Kimin aklına bu kadar çekici bir kapak gelebilir? Ge-le-mez! Çünkü bu yayında gerçekten ticaret kafası var, kaç kişiyi tanıyorum sırf kapak için kitap alan. Şahsen ben bu hataya bir kez düşmüştüm bilirsiniz (unuttuysanız tık) .... Eee bir tek kapak mı?'' derseniz; konular da etkileyici, farklı ve akıcı! Bir kitaptan daha ne istenebilir ki! Bilmiyorum... İlerde bir kitap yazarsam direkt DEX'e gidip yalvarırım heralde :P Peki tamam bu kadar övgü yeter! İş biraz paraya gelsin diyorum ama onda da eleştiremiyorum çünkü gayet ortalama fiyatlar! Hatta internetten alındığında ucuz bile denebilir! Şimdi gel de eleştir! Neyse neyse daha fazla uzatmadan tanıtıma geçelim ;

Bu kitabımız...

Ruhsuz

ve arka kapak yazısı;


DENEYİMLİ RUHLAR ve RUHSUZLAR

Binlerce yıldır, Sınır’da milyonlarca ruh yeniden, yeniden dünyaya geldi, her bir yeni yaşamda da geçmiş yaşamlarındaki anılarını ve deneyimlerini beraberinde getirdi. Ana ise bir Yeniruh: yani Ana doğduğunda bir başka ruh yok oldu ve kimse bunun sebebini bilmiyor.

Ana’nın kendi annesi bile Ana’nın ne olduğunu biliyor ve bu, ne yazık ki, çok kötü şeylerin habercisi; işte bu yüzden annesi Ana’yı her zaman korumaya çalıştı. Ana, bu koruma çemberinden kurtulup reenkarne olup olamayacağını öğrenmek için, Kalp şehrine gidiyor. Ancak oralılar, başlarına bir felaket geleceği korkusuyla Ana’nın varlığından huzursuzlar. Ejderhaların ve hava perilerinin şehirlerine saldırmasının sebebi Ana olabilir mi?

Sam ise Ana’nın bir Yeniruh olmasından rahatsız değil. Ana’yı savunduğu zaman aralarındaki ilişki filizleniyor. Fakat Sam, yalnızca bir kez yaşayabilecek bir ruhu sevebilecek mi? Peki Ana’nın düşmanları, insanlar ve yaratıklar, onların birlikte olmalarına izin verecek mi?

Ana, ona yaşamını bahşeden ama bir diğer ruhu yok eden hatanın sebebini açığa çıkarmak zorunda. Fakat onun bu arayışı, Kalp şehrini yerle bir edebilir ve reenkarnasyon yasalarını sonsuza dek yok edebilir.

Jodi Meadows, insan ruhuna bambaşka bir bakış açısı getiren bu hikâyede fantazya ve macerayı birleştirirken, reenkarnasyon ve ruh kavramını sorgulamamızı sağlıyor.


Ben çok beğendim hemen almayı düşünüyorum . Ya siz?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...