15 Eylül 2012 Cumartesi

Alışveriş...

Aldıklarım:

  • Kutsanmış Kan--> Samatha Young
  • Lanetli Sevgili--> Melissa Marr
  • Kara Saray---> Melissa Marr
  • Karanlığa Dokunmak---> Karen Chance
  • Sihirler---> Aprilynne Pike
  • Uyumsuz---> Veronica Roth
  • Gül Limanı Oteli--> Debbie Macomber
  • İçimdeki Umut---> Lucy Clare
  • Yeşil--> Ted Dekker
  • Kırmızı---> Ted Dekker
  • Koruyucu---> Cynthia Hand

Umarım videom ilkinden daha iyi olmuştur... İyi seyirler! * Bu arada kaç kez tekrar çektiğimi tahmin edemzsiniz!

18 yorum :

  1. Karen Chance'in kitabını yayınevi geç çıkarıyor yurt dışında yarımıyla tamıyla 12-13 kitabı bulmuş bir seridir. Ama sıfır tanıtım ve berbat çevirinin kurbanı olmuştue ülkemizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinkle katılıyorum.. tanıtım sıfır bi kere -.- umarım çevirisini beğenirim.. teşekkürler!

      Sil
  2. Lanetli Sevgili serisini ben beğeniyorum, çoğu kişi sevmese de. Karanlığa Dokunmak kitabı güzel bir kitap ama çevirisi berbattı, umarım seriyi harcamazlar. Siyah kitabını okudun mu, Yeşil ve Kırmızı'yı alınca merak ettim :D Çok harika bir alışveriş olmuş, çok kıskandım :D Ayrıca videonu da beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk önce çok teşekkürler canım darısı başına, inşallah daha güzelleri senin olur ^.^ Lanetli sevgiliyi ben de konu olarak çok beğendim bakalım artık :D İşte YEŞİL'i başta okuyacağım Siyah kitabını bulamayınca kırmızıyı aldım :D

      Sil
    2. Sana tavsiyem SAKIN ilk kitap olarak yeşili okuma. Çok ciddiyim boşuna aklını karıştırmış olursun, Siyahtan başla serinin keyfine var :D

      Sil
    3. ciddi misn?? iyi ki söyledin sağol canım :3

      Sil
  3. Ay ne tatlı bi sesin varmış senin! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaşındayım ama hala tatlı sesim var T^T teşkürler canım <3

      Sil
  4. Birikimlerini yerim senin .) Yeşili almışşın prensesim .) Oku bana da tavsıye et .) .) Sesini yesinler senin yavru kuşum .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D teşekkürler canım ^v^ Umarım güzel çıkar Yeşil! <3

      Sil
  5. Yavru kuşum söylemeyı unuttum mailin var .) Artık mail kutunu kontrol et ^^

    YanıtlaSil
  6. Karanlığa Dokunmak kitabını ben okumuştum daha önceleri. Çok beğendim. Ama 2. kitabıyla çok arası açık yayınlanınca 2. kitabını alamadım. Okaliptus Yaprağı'nın yorumunu okuyunca da neden geciktiklerini ve bayağı uzun bir seri olduğunu öğrendim. Üzüldüm. Çünkü seri çok güzeldi.

    Uyumsuz'u beraber okuyoruz tatlım. Benim kargom pazartesi geliyor inşallah :)) Kitaplığına hayran kaldım bu arada :D

    Video da eh işte :P Şaka şaka güzel bir video olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ben nasıl bulacağım seriyi :D Uyumsuzu birlikte okuyacağız inş. dedim zaten! :D yorumun için sağol ttlm <3

      Sil
  7. Merhabalar merhabalar...:))
    Öncelikle mükemmel bir bloğunuz var bayıldım. İyi ki buldum bloğunuzu. Blog temanız dizaynınız ve elbetteki içeriğiniz bana tamamiyle hitap ediyor.. Okuduğunuz kitapları bundan sonra ben de takip edeceğim ve yorumlarınızı heyecanla bekleyeceğim..:))
    Tanıştığıma çok çok memnun oldum.. Eğer isz de benim henüz yeni miniminnacık bebek bloğumu ziyaret ederseniz inanın çok çok mutlu olurum..
    Teşekkürler.. Selam ve sevgilerle...
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel iltifatların için çok teşekkür ederin canım inan çok mutlu ettin beni ^-^ senin bu şipşirin blogunun yanında benim ki biraz sönük kaldı :D

      Sil
  8. Amanin! Ben bu videoyu nasıl görmem ? Çok güzel bir video olmuş :) Sesinin dinlendirici bir etkisi var =) Umarım daha sık video yaparsın. Çünkü videolarını çok seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım ^.^ umarım sen de video çekimlerine ara vermezsin!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...