13 Eylül 2012 Perşembe

Anketim sonlandı...

Gerçek Renkler (Kristin Hannah) 5 (22%)
Bir Gün (David Nicholls) 4 (18%)
Cerrah (Tess Gerritsen)  5 (22%)
Aklından Bir Sayı Tut (John Verdon)  4 (18%)
Erkek Dedikodusu-2 (French Oje-T.B.) 4 (18%)

Şöyle bir sonuç çıktı? Yani yiine ben seçeceğim..T^T  Oy kullanan herkese teşekkür ediyorum önce sonuçta bana çok yardımınız oldu! ^v^
Sonra da seçimime geliyorum...

  • Gerçek Renkler
  • Cerrah
  • Bir Gün
  • Aklından Bir Sayı Tut 
  • Erkek Dedikodusu 
şeklinde okuyacağım... Umarım haksızlık olmamıştır... Şu elimdeki kitap bi bitse! Aman aman yani! İlk defa Debbie beni bu kadar sıktı.. V.V Neyse bütün hepinizi çok çok öpüyorum arkadaşlarım<3! İyi günler!


1 yorum :

  1. Biran önce bitir canım yoksa yetişemiyceksin banaa :D Güzel oldu bu etkinlik. Benim oy verdiğim 1. sırada olmuş hehhee :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...