15 Eylül 2012 Cumartesi

Bahçemde Yeşeren Umutlar

Okuyorum =)

Susannah düzgün bir evlilik hayatı olan iki çocuk annesidir. Bir gün annesinin komşularından birinin onu aramasıyla düzeni altüst olur, annesinin kendisine bakamadığını öğrenir. Zaten babası da yeni ölmüştür ve annesinin bu olay yüzünden yıkıldığını bilmektedir.Şimdi kendi şehrini terk edip Colville'e gitmek zorundadır. Ancak eski şehri ona eski anılarını hatırlattığı için bu yolculuktan çekinmektedir...ama biliyordur ki ne kadar çekinip korksa da başka şansı yoktur...Colville'e geldikten sonra annesini zar zor da olsa Huzurevine yerleştirir. Bunu yanı sıra babasının ondan zorla ayırdığı eski sevgilisi Jake ve ölmüş kardeşi Doug'u da araştırmaya başlar. Bütün bu olayların üstüne kızının da kasabaya gelmesi ve Jake'in eski sevgilisi olan Sharon'un oğluyla çıkması işleri büsbütün karıştırır....

Sonunda ben bitmeden kitap bitti.Yani Debbie bu kadar sıkıcı yazabilir mi, diye sürekli sordum kendime V.V Bir kere önceki iki kitabı ile uzaktan yakından ilgisi yok. Sadece sonundaki bir olaydan '' Hııı bak buradan tutmuş şuraya bağlamış, demek Lydia'nın arkadaşı olacak bu kız '' diyorsunuz... Özellikle ifadeler çok zayıf...  Yani *örnek veriyorum* düşünün ki çok çok sevdiğiniz bir arkadaşınızı senelerdir kaybetmişsiniz -ölmüş yani-  ve  karşınnıza yıllar sonra çıkıyor sen onu görünce ''aaaa nerelerdeydin çok özledim seni'' mi dersin? Tamam kitapta böyle bir örnek yok ama ... daha abesi var... Üzgünüm hayal kırıklığına uğradım...Kesinlikle, okumayın demem okuyun yoksa dördüncü kitaptan bir şeyleri anlamayabilirsiniz...

NOT: Bu kitabı Kitap Ayracı ile birlikte okumaya başladık... bende sürünüyordu onda ise geçenlerde bitti.. Onun yorumunu okumak için tıklayın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...