17 Eylül 2012 Pazartesi

Başlıksız...

Nasılsınız arkadaşar? İyisinizdir umarım..Bugünden itibaren maraton başladı, herkes işinde gücünde artık... sanırım :))
Şimdi okulmuş falanmış filanmış başlamışmış... Pek bu konulara girmek istemiyorum, çünkü... sevmiyorum. Sonuçta okul açılsa da açılmasa da benim için çok önemli bir olay değil, sadece fazla abartılıyor gibi... Ben lise 3'e gidiyorum ve hayatım boyunca 6 okul değiştim...  e fazla tabii. O yüzden önemseyemediğim bir konuda uzunca bir yazı yazamayacağım üzgünüm V.V

E tabi klişe olarak yine de herkese Hayırlı bir sene dilerim ^-^

Bu aralar elimden geldiğim kadar siteye girmeye çalışacağım ama biraz aksayabilir... Haber vereyim dedim. Bir de Kutsanmış Kan bitti. (1günde) Çok güzel bir kitaptı onu da en kısa zamanda yorumlayıp yayınlayacağım...  :)))

Hepinizi çok çok öpüyorum!


8 yorum :

  1. Bende lise 3'e gidiyorum :) Bol iyi notlu seneler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy hiç deme V.V şu not konusu var ya ıyk ! yine de teşekkürler ttlm! sanada!!!!

      Sil
  2. Benim dönüşüm senin gidişine rastgeldi:) Özletme kendini ,herşey gönlünce olsun tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Ephesus Yayınları'nin katkılarıyla bloğumda nacizane bir çekiliş düzenledik. Herkesi bekleriz :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/2012/10/bir-cekilis-de-benden-olsun.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...