1 Eylül 2012 Cumartesi

Bir Geyşanın Anıları Filmi



Ne desem nasıl başlasam bilemedim...Kitabını okuduğumu ve çok beğendiğimi söylemiştim videomda... Ama filminden pek bir beklentim yoktu... Sonuçta bir film bir kitabı ne kadar iyi yansıtabilir ki? Ama bu film beklentilerimin çok çok çok üstünde çıktı... Zaten Sayuri karakterini oynayan Ziyi Zhang mükemmel bir rol kabiliyetine sahipti... Başkan'ın ise bu kadar genç olması beni hem şaşırttı hem de sevindirdi.Hatsumomo'yu da çok hoş bir kadın oynuyordu. Bir de Sayuri'nin gözleri çok güzel yansıtılmıştı... Kusurları da yok değil tabii :)) örneğin; evleri yandıktan sonra bir kaç bölüm atlanması, Nobu'nun kitaba göre çok az gösterilmesi ve doktorun çok yaşlı olması >.< Gerçekten niye o kadar yaşlıydı ki?!

Memoirs of a Geisha
Sayuri

Gong Li as Hatsumomo and Kenneth Tsang as General in Rob Marshall's Memoirs of a Geisha, also starring Ken Watanabe and Zhang Ziyi.
Hatsumomo
(Kötü şansı defetmek için çakmak taşı çakıyorlar)

Chiyo gets an act of kindness
Sayuri'nin çocukluğu
(Chiyo)

Neyse çok uzatmadan şöyle söyleyeyim;Kitabı okuyanlar muhakkak izlesin! Kitabı okumayanlar da izleyebilir ama baştaki kısımları atlamış, o yüzden anlamayabilirsiniz....Gerçi konuyu okursanız o kısmı da izlemeden anlayabilirsiniz belki :3

6 yorum :

  1. Kitabını okumak istiyorum ama adlardan kafamda karışacağını düşündüğüm için okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırrr....! merak etme öyle çok büyük bir ad karmaşası yok :D İnan bana hiç karıştırmazsın ^V^

      Sil
  2. Dans sahnesi mükemmeldi. En beğendiğim sahne orasıdır muhtemelen ^_^

    YanıtlaSil
  3. Kitabı da uzun süredir okumak istiyorum fakat biiiir türlü sıra gelmiyor ona :)
    ama izleyebilirim tabii.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...