9 Eylül 2012 Pazar

HİÇ Kimse Sıradan Değildir...

Aslında tanıtımı yarına saklıyordum ancak birileriyle özellikle sevdiklerim ile bir şeyler paylaşmamın zamanının geldiğini düşündüm... Bu aralar moralim çok bozuktu o yüzden tanıtımı erteledikçe erteledim... Yoksa kitabım 2 günde bitti...Şimdi Bahçemde Yeşeren Umutlara devam ediyorum...Moralim bozuktu çünkü muhabbet kuşum rahatsızlandı. Durup dururken yem kustu ben de evde tektim ve krize girdim... Benim için en kötü günlerimden biriydi...(O kadar ağlamamın üzerine bir de migrenim tuttu) Tabii hemen kuşçuya götürdük hiçbir şeyi yok tüy yutup kusmuş olabilir dedi... Bu gün ''iyi de kardeşim kedi mi bu'' diye düşünürken(ve endişelenirken) ne görsem beğenirsiniz; koltuklarımızın tüylerini yiyor resmen! Yani yemiyor ama oynuyor, haliyle kaçmıştır boğazına V.V Bu yüzden hasta olmadığını anlayarak kendime geldim biraz... Bir de çok zayıflamış kuşum... Muhabbet kuşu olanlar/besleyenler bana kuşumun yemesi için bir kaç yiyecek önerebilir mi?



Evet şimdi tanıtımımıza geçelim;

HİÇ Kimse Sıradan değildir gerçekten ilginç bir kitaptı... Bir ara bırakmayı bile istedim ama sonra çok güzelleşti ve sonu bomba oldu!

Ed Kennedy işe yaramaz hayattan zevk almayan bir taksi şöförüdür... Bir gün banka soygunda kahraman ilan edilir ve tüm hayatı değişir... Posta kutusuna bir zarf gelir; zarfın içinden onu şoke eden bir şey çıkar; bir karo ası ve üzerinde bulunan 3 adres. Kendisi gibi hayattan bezmiş üç arkadaşının yolladığını sanar önce Ed... Ama Zarfı aldıktan sonra gelen telefon ona başka şeyler anlatmaktadır.Bundan sonra ondan bazı hayatları kurtarması istenmektedir; Tanımadığı bir kadın ve çocuğunu, bir genç kızı ve yaşlı bir bayanı ... Peki ya Ed bunu yapabilecek midir? Tanımadığı kişileri gerçekten kurtarabilecek midir? ...

Evet konumuz bu fazla açmak istemedim çünkü açarsam sizin için kitabı okurken tadı olmaz -.-  Ama dediğim gibi kitap beni çok şaşırttı. Sizlere önerim okuyun, paylaşın, yorumlayın(...) şahsen ben öyle yapacağım...Ben buu kitaptan sıradanların bile dikkat çektiğini anladım... Pek siz?

9 yorum :

  1. Benim kuşum da hasta olmuştu bir ara, ölecek diye aklım çıktı! Ama ilaç falan aldık, iyi şimdi :D

    Krakerler var meyveli,ballı onlardan alabilirsin. Bizimki naneye bayılıyor,sizinki de sever belki. Bir yerde üzümü de sevdiklerini okumuştum, bizimki pas vermedi üzüme ama sizin kuş sevebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım kraker bizde de var ama başka şeyler de yesin istiyorum V.V

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım :( Benimde önceden muhabbet kuşum vardı. Maydonozun sapını verebilirsin. Yapraklarını kopar. Çünkü boğulabilir. Ekmek ver diyen olursa da sakın dinleme! Çünkü ekmek yüzünden de boğulabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmek?? ciddi misin ay iyi ki vermemişim! çok teşekkürler!

      Sil
  3. Vampirim mail kutunu kontrol et fıkrını almam lazım .)

    YanıtlaSil
  4. Kuşlar hastalandı mı çok üzülüyorum. Benim de muhabbet kuşum vardı. Sonra malesef ölüverdi işte :( Neyse bence Cessie'nin dediklerinden yedirebilirsin. Bende o tür şeyler veriyordum eskiden.

    Kitap için ise bu yorumundan sonra çok merak ettim. Listemde zaten alıp okumayı sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım.. Allah Korusun! evet kraker alacağım yarın İnşallah V.V ve kitabı oku başları sıksa da sonu çok hoştu!

      Sil
  5. sevdim bu kitabı. aldım okudum ve yorumladım blogumda :)

    YanıtlaSil
  6. Ii geceler ben y.ovadan serkan bu kitabı çoook merak ediyorum ama hala fırsat olmadı şimdi ise alacakaranlik isimli kitabı okuyorum ve çoook güzel insan okuyunca içinde yasiyormus gibi bir havaya giriyor herkese tavsiye ederim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...