12 Eylül 2012 Çarşamba

Mimlenmişim!

Mimlenmişim! (ah bunu demesem de olurdu başlıkta yazıyor ya >.<) Her neyse işte, canım arkadaşım Kitap Ayracı beni mimlemiş... Bu benim ilk mimim... Bakalım nasıl cevaplar vermişim;

*Günün nasıl geçti?

Orta... Etütüm vardı ve şimdi gidip fizik çözmeliyim >.> Pek hoş değil dimi?!

*İsim vermeden bahset;

Küçük tatlı mavi tüylü bişi işte...Çok seviyom ya ben onu! ^v^

*Neden hep cam kenarı;

Cam kenarı çünkü; doğayla iç içe salına salına gidiyorsun bir de ben cam kenarında hayallere dalarım V.V hem yanındakiyle de muhatap olmak zorunda değilsin...

*Bugun kendin için ne yaptım;

Hamburger yedim! *.*
*Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;
Aaaahhh! Bilmiyorum hepsi çarptı gözüme... Şimdi nasıl eleme yapabilirim ki?!

*Düşün ki o bunu okuyacak;



*Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;

Maalesef karikatülerle aram pek yoktur...

*Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;

selam nabersin!?  (yazabildim+.+)

*Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

Manyağı kitap, anime, manga, müzik...<--------------

*Ctrl+V yap; 

 

Bir kere mim çok güzeldi... Bunu bitirince anladım >.< keşke devam etseydi filan diye düşündüm ^v^
Neyse bunu okuyan ve bende yapmak istiyorum diyen herkesi mimledim! sadece yaptıktan sonra bana link atarsanız sevinirim...


Çok mu kişi mimledim ne..? umarım bana kızmazlar >.< neyse hepsini çok çok öpüyor ve iyi mimlenmeler diliyorum ^v^ 



13 yorum :

  1. Ayy zevkle okudum .) Benide mımlemıssın .) Ben bunu yarın yapım canım suan yorgun bı haldeyım .) Muahahh <3 ^v^

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :D
    Yaptım bile.

    YanıtlaSil
  3. burgera gidesim geldi :))) bende mimlendim sevdiğim bir blog tarafından yapcağım inşallah yarına hazır edeceğim , ilginç sorular çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok ilginç sorulardı :D bitirince anladım >.< ama olsun! sana da kolay gelsin canım! ^v^

      Sil
  4. Ben de keşke bir kaç soru daha olsaydı demeden edemedim. :] Soruları okumak da cevap yazmak da oldukça eğlenceli :] :]

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda cvplayacağım tatlım:)

    YanıtlaSil
  6. Kendimi mimleyesim geldi.. :) dayanamadım yaptım :)

    http://doldurmakaset.blogspot.com/2012/09/can-sknts-nelere-kadir.html

    YanıtlaSil
  7. ''Manyağı kitap, anime, manga, müzik'' kısmı tam beni tanımlıyor. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...