4 Eylül 2012 Salı

Ta tammm... İşte size ''Cevaplar Kitabı''

Bu gün internette dolanıyordum. Bir de baktım ki Cevaplar Kitabı... İçimden hahaha milleti nasıl da kandırıyorlar filan diye düşündüm. Yine de kitabın tanıtımına baktım ve şoke oldum... İnanamadım blogların veya belirli site yorumlarına da baktım... Sonra dedim ki almalıyım ben bu kitabı!

Şimdi gelelim neler okuduğuma; Kitabın tanıtımında , kitaba sol avucunuzu koyup sormak istediğiniz herhangi bir şeyi iyice konsantre olup soruyorsunuz ve bir kere sesli dile getirip bir sayfa açıyorsunuz; ve BAM! Size yanıt veriyor! Tabi ben biraz fazla hayal gücü kullandım başta... Hadi ya nasıl olur da kitapta birden bire yazı belir?! Anne bak bak ne buldum...! gibi... V.V ne yani aklım Tom Riddle'ın günlüğüne gitti... Neyse sonra okudukça anladım ...sanırım. Kitabın  sayfalarında belirli cümleler yazıyor ve siz sayfayı açtığınızda okuyorsunuz... Her ne kadar size şimdi basit gelse de bir kaç kitap sahibinin yorumlarını paylaşmak istiyorum;





Siyah, kalınca ve üzerinde “Cevaplar Kitabı” yazan bu kitap sanki canlıydı. Sizi ve ortamdaki herkesi kendinizden öte tanıyordu sanki…

Bilmem hiç fal baktırdınız mı? Hani fal bakan kişi sizi hiç tanımıyor olsa da hakkınızda her şeyi biliyor gibi gelir ya insana… Hani şaşkınlıktan dona kalırsınız. Bu kitapta, ele geçince inanın, aynen dona kalıyor insan şaşkınlıktan.


Kitabı başta çok da ciddiye almıyorsunuz ama ilk sorunuzun sonunda "bakalım başka ne tarz cevaplar var" diye açtığınız sayfada "oyunu kurallarına göre oyna" deyince refleks olarak kitabı belden yukarı kaldırmanız mümkün. Yani ya tamamen ciddiye alıp denileni yapacaksın ya da dalga geçerken "başına kötü tesadüfler gelebilir" dediğinde de soğukkanlılığını koruyacaksın.
Alakasız, yumuşak sorularla başlamaya niyetlendiğinizde de kitap sizi kolayca etkisi altına alabiliyor

Tabii bunlar iyi yorumlar... Kötü yorumları da yok değil ... Hele ki bazı site yazarları bunu alan kişileri gerizekalı yerine bile koymuş.. Ben buna karşıyım, sonuçta sanane kardeşim sen kendi yorumunu yap geç... Başkasının zevkine ne diye maydonoz olup hakaret ediyorsun ki?! Kötü yorumları da genellikle kitabın önemli bir soruya belki diye cevap vermesini kapsıyor. Ben yine de bu saçma(!) kitabı almak istiyorum... Sonuçta denemeden bilemeyiz değil mi? Bu arada yazarımızın iki kitabı var, ilki Cevaplar Kitabı ikincisi Aşk İle İlgili Cevaplar Kitabı...

Kitabın Arka Kapak Tanıtımı;

- Kitabı kapalı bir şekilde kucağınızda ya da bir masanın üstünde tutun.
- Soracağınız soruya on - on beş saniye boyunca yoğunlaşın. Sorular şu biçimlerde sorulmalıdır: "Giriş başvurusu yaptığım iş benim için doğru olan iş mi?" ya da "Bu hafta sonu yolculuk yapmalı mıyım?"
- Sorunuzu zihninizde canlandırır ya da yüksek sesle söylerken (her defasında sadece tek bir soru sorun), avucunuzu kitabın ön kapağına yerleştirip diğer elinizin parmaklarıyla sayfaların kenarını arkadan öne doğru okşayın.
- Zamanın doğru olduğunu hissettiğinizde, parmağınızın durduğu yerden kitabı açın. Cevabınız karşınızda olacak.
- Her yeni sorunuzda bu işlemi aynen tekrarlayın.

11 yorum :

  1. Biliyorum ben bu kitabı. Kitapçıda sık sık görüyordum bir ara, hatta deniyordum aklıma geldikçe...
    Beni pek etkilemedi ama neyse işte.
    Almak istiyorsan al tabii. Kime ne, kiminle ne alakası var? -.- Evet bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin! hmm yorum yapman iyi olmuş ben de almayı erteleyebilirim belki... Ama evet düşünüyorum ve kime ne :D sağol canım!

      Sil
  2. Bir türlü parama kıyıp alamadığım kitap,her dost kitap evine girdiğimde sorularımla yıprattığım o güzel kitap.Ben ne cimriyim arkadaş.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle.. biraz tuzlu bir fiyatı var :D sanırım ben de de var biraz cimrilik canım! :D gerçi gerçekten pahalı v.v

      Sil
  3. Böyle iddialı kitaplara karşı bir ön yargım var .) Bu arada seninde mailin var prenses .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh at o önyargını ablam! bakarsın mükemmel bir kitap çıkar ;D hemen bakıyorum mailime! ^-^

      Sil
  4. Ben bu kitabı biliyorum :))
    Arkadaşımda kırmızı kapaklı olanı vardı. Belki bu yeni basım olabilir. Çünkü aynı şeyler onda da yazıyordu. Ben gerçekten hissederek iki kere sordum ikisinde de aynı yanıtı aldım ve çıktı :))
    Böyle şeylere inanmam o yüzden para verip alacağım bir kitap değil ama almak isteyenler olursa engel olmayayım.
    Bende 2 de 2 yaptı ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuu 2 de 2!+.+ bak şimdi bi tuhaf oldum filannn :D bu eski basım canım yenisi sanırım aşk ile ilgili olanmış... işte ben de inanmak istemiyorum ama dedim ya ilk okuduğum da Tom Riddle günlüğü gibi yazıların ben açtıkça belireceğini falan sandım... Düşün o kadar saçma şeylere inanıyorum T^T bilgilendirici yorumun için çok teşkürler! ^v^

      Sil
  5. Benim arkadaşıma hediye gelmişti,ilk gün eğlendik ama sonra ne bileyim bir kenara atıldı.
    Mantıklı gelen cevaplar olsa da şöyleleride bolca vardı;
    "x kişi benden hoşlanıyor mu?"
    "uygun zamanı kolla"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım.. işte ben de sizin yorumlarınıza biraz kafa yorunca o paraya kıyamadım ^v^ başka kitap alırım ben onla!

      Sil
  6. Ben de biliyorum bu kitabı ve bunun basımdan kaldırıldığını duydum. sanırım yeniden var hatta bir ara bir akrabamda görmüştüm bende alıyım diye aramıştım ama bulamamıştım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...