1 Eylül 2012 Cumartesi

Tutku...



Elimdeki son kitabı olan Düşüş Serisi'nin Tutku kitabı da biter, aslında dün bitti ama yazamadım. Ancak fırsat geçti elime... Kitabın konusunu tekrardan açmaya gerek duymayarak direkt dalıyorum;( Hala Azap ve Düşüş'ün yorumunu okumadıysanız tık-1 ve tık-2 ^-^ )

Spoiler vermemek için olayları pek açamayacağım ama merak etmeyin yine de önemli şeyleri anlatacağım..))            

Bu bölümde Luce Daniel ile ayrı düşüyor...Luce bahsetmeyi unuttuğum üzere çocukluğundan beri kendisine rehberlik eden gölgelerle birlikte yaşamıştır.Ancak o zamanlar gölgelerin Duyurucu adı verilen bir bakıma dedikodu yapıp geçmişe götürebilen karartılar olduğunu bilmiyordur... Luce bunu öğrendikten sonra Daniel ile geçmişini araştırmak için duyurucudan geçer ve geçmiş hayatlarını araştırır...Daniel ve diğer arkadaşları (her ne kadar Daniel onların yardımını istemese de) hayatları pahasına onu aramaya başlarlar... Luce'un öğrendikleri kimi zaman onu şok edecek kimi zamanda ağlatıp kızdıracaktır...Daniel'da bundan payını alıp kendi geçmişiyle oynayacaktır...Ancak Daniel'ın korktuğu bir şey vardır;
Ya Luce geçmişleriyle oynayıp geleceklerini değiştirirse...

Umarım Diğer iki kitabını da en kısa sürede alırım ^v^
Herkese bol kitap okumalı günler!
Fragmanı için tık!

10 yorum :

  1. kıtap takası yapalım neolur:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur yaparız inşallah! Takas hakkında tam olarak bilgim olmasa da öğrenirim artıkın ^-^

      Sil
  2. :)bloğumda bır etkınlık var aslında elımdekı kıtapları yazdım begendıgın olursa bana maıl at olurmu beklıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamammmm :3 çookk teşekkürler !!!

      Sil
  3. Ben yeni nesil vampir romanlarından hoşlaşmıyorum pek ama çok da rastlıyorum orada burada... Belki arkadaşlarımda falan bulursam okuyabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok vampir olayı değil bu canım :)) melek olayı.. düşmüş melekler!

      Sil
    2. Haaa.
      O zaman oluur.
      Kendimi Dracula'ya ihanet etmiş gibi de hissetmem :D

      Sil
    3. hissetmezsin canım merak etme :DD

      Sil
  4. Kitap okumaya bayılıyorummmm .) Ama bu sınavlar falan derken bıraktım .( Geceleri bile okurdum uyumazdım annem 'Gözlerin bozulucak' der lambamı kapatırdı .) Yine okurdum dayanamazdım ahh nerde o günler .) Senin gibi kitap bloggerlerini gördükçe iştahım açılıyor bir şevk heyecan geliyor bana .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DDD Sana tekrardan heyecan getirebiliyorsam ne mutlu bana ^-^ Bende geceleri çok okurum ama okullar açılınca maalesef azaltmak zorunda kalacağım T.T

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...