5 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni Alışverişim...

Selam millet! Geçenlerde kitap aldığımı ancak daha da almayı düşündüğüm  için kitapları yayınlamayacağımı söylemiştim... Şimdi istediğim kitapları da aldığıma göre tanıtımlarını yapabilirim ^-^



Taht Oyunları Buz ve Ateş'in Şarkısı:
Taht Oyunları Serisini gerçekten çok merak ediyor ve istiyordum.. Sonunda hayalime kavuştum ve aldım hadi bakalım ^-^



Arka Kapak:

Buz ve Ateşin Şarkısı I

Yazların on yıllar, kışların bir insan ömrü sürebildiği diyarda, dehşetli ve soğuk zamanlar yaklaşmaktadır. Kışyarı'nın kuzeyindeki buzul topraklarda, Yedi Krallık'ı koruyan Sur'un ötesinde tehditkâr doğaüstü güçler toplanmaktadır. Savaşın tam ortasında, doğdukları topraklar kadar sert, boyun eğmez Starklar vardır. Acımasız soğuğun hüküm sürdüğü kuzeyden, uzak güneydeki sıcak zevk yurduna uzanan, leydiler, lordlar, savaşçılar, büyücüler ve katillerle dolu öykü, korkunç kehanetlerin işaret ettiği bir devirde başlamaktadır. Komplo, trajedi, ihanet, zafer ve dehşet dolu olayların ortasında Starklar'ın, dostlarının ve düşmanlarının kaderi bıçak sırtındadır. Hedef, en ölümcül savaş olan taht oyununda muzaffer olmaktır.
George R. R. Martin türünün sınırlarını zorladığı Taht Oyunları ile bir şaheser ortaya koyuyor. Dünyanın dört bir yanındaki fantastik edebiyat okurlarını kesinlikle memnun edecek epik serinin ilk cildi gizem, entrika, aşk ve macera dolu sayfalarıyla büyülüyor.


Seçilmiş Serisi Beyin Okuyan:
Serinin ilk kitabını okumuş ve hatta yorumunu yapmıştım; hatırlamayanlar için buraya lütfen .. İşte bu da
ikinci kitabı...

 


Arka Kapak
Dünya gençlerinin en çok okuduğu dizinin 2. kitabı...

Sağlıklı, genç ve görünümünde gotik etkiler bulunduran Jenna Kelley, gizliden gizliye uygun ebeveyn ile normal bir hayat hayal eder. Annesi rehabilitasyon merkezine, alkol tedavisine gider. Jenna annesinin yokluğunda, daha önce hiç tanımadığı babasının aniden ortaya çıkmasına çok şaşırır. O genellikle herkesin beynini okuyabilmesine rağmen, babası, onun için beyni okunamaz bir gizemdir. Çok geçmeden, Jenna kendini tehlikeye yürürken bulur ve o bunun farkında bile değildir...



Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer:
Çok fazla iyi yorumunu okudum ve merak edip aldım.


Arka Kapak:

Tanrı Daima Tebdil-İ Kıyafet Gezer
Mutluluğun kapını çalmasını bekleme, sen ona git
Hayatını değiştirecek roman bu işte!
Bir düşünün. İntihar etmek üzeresiniz. Bir adam hayatınızı kurtarıyor, ama karşılığında sizinle bir anlaşma yapıyor. Bundan sonra o ne söylerse sorgusuz sualsiz yapacaksınız. Kendi iyiliğiniz için... Çaresiz, kabul ediyorsunuz ve hayatınızın iplerini tıpkı bir kukla gibi başkasının ellerine bırakıyorsunuz. Ve hayatınız eskisinden çok daha güzel oluyor. Yine de şüpheleriniz var: Bu adam aslında kim? Çevresindeki gizemli kişilerin sırrı ne? Sizden aslında ne istiyor?

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer, kendi kendimize koyduğumuz engelleri, korkularımızı ve önyargılarımızı nasıl aşacağımızın, kaderimiz sandığımız mutsuz bir yaşamı, bizi mutluluğa götüren bir yolculuğa nasıl dönüştüreceğimizin hikâyesi.


HİÇ Kimse Sıradan Değildir:
Aynı şekilde... Merak edip aldığım bir kitap, tanıtımı da hoşuma gitti ne yalan söyleyeyim =)




Arka Kapak

"Neden ben?" diye sordum Tanrı'ya. Bir şey söylemedi.
Güldüm ve yıldızları izledim. Yaşamak güzeldi...

Hiç Kimse Sıradan Değildir
Markus Zusak

"19 yaşındayım, taksi şoförüyüm. Sadece bu işe yarıyorum, bir de arkadaşlarımla kâğıt oynamaya. Başka hiçbir uğraşım, isteğim, hedefim yok. Bir ev arkadaşım var, adı Kapıcı. Kendisi aynı zamanda köpeğim olur ve karşılıklı kahve içmekten büyük keyif alırız. Kısacası sıradanlığın mihenk taşıyım ve bundan şikâyetçi değilim. Ama bir gün posta kutumda bulduğum iskambil kartının, çerçevedeki bu resmi değiştireceğini nereden bilebilirdim ki? "Hiç" oluşum, kimliği belirsiz birini rahatsız etmişe benziyor ve belli ki benimle oyun oynamak istiyor. Neden sorusunun cevabı aslında çok basit: umursamak için.
Peki o halde, oyuna hazırım!"


Dilde sadeliği kullanma yeteneğini başarılı bir şekilde ortaya koyan Markus Zusak, Hiç Kimse Sıradan Değildir adlı eğlenceli olduğu kadar düşündüren romanıyla, herkesin yapabileceklerinin ötesine geçebileceğini en sıradan insanlar üzerinden göstererek zekâsını gözler önüne seriyor.

14 yorum :

  1. Hiç kimse sıradan değildir bende katılıyorum en imkansız hayalim sanırım sıradan olmak .)

    YanıtlaSil
  2. Taht oyunları müthiş, bağımlısı olabilrisin, hiç ve tarı 'yı çok merak ediyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :) evet bakalım HİÇ ve diğeri nasıl çıkacak..

      Sil
  3. Güle güle oku :) Taht oyunlarını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Taht Oyunları harikadır gerçekten :)) ve o kapakları çok kıskamıyorum ben aldığımda yoktu böyleleri sanırım ilk baskıları dizi afişindeki gibi yaptılar sonradan çıktı bunlar.. iyi okumlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sonra çıktı bence de :D haha ben de film afişini çok beğenmiştim ^v^ neyse çok teşekkürler =)

      Sil
  5. canım ben de hiç ve gounelle in kitaplarını aldım merakla bekliyorum gelmelerini senin yorumlarını da tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en kısa zamanda elinde olurlar +.+ ben de en kısa zamanda başlayacağım inşallah ^-^

      Sil
  6. HİÇ ALDIM DAHA OKUMADIM
    HAYIRLI OKUMALAR

    YanıtlaSil
  7. tanrı daima tebdili kıyafet gezer'i okudun mu? önerir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha okumadım canım okursan sitemde yorumunu paylaşacağım zaten :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...