11 Kasım 2012 Pazar

Biraz dedikoduya ne dersiniz..?

Selam dostlar ^.^ Nasılsınız? Umarım keyfiniz yerinizdedir..Değilse de umarım bu yazıdan sonra hafif bir tebessüm oluşturabilirim sizlerde =) Hadi biraz dedikodu yapalım! Bizi çeken çoğu şeyden bahsedelim ne dersiniz?

  

Bildiğimiz üzere Grinin Elli Tonu Sersinin ikinci kitabı çıktı. İlkini okumuş fakat sitemde paylaşmamıştım. Neden mi? Çünkü çok sansasyonel başlattı bu kitap..Yani asla ortasını ifade edebilen çıkamadı ne yazık ki.. Ya nefret edildi ya da aşık olundu kitaba.. Face beğeni sayfası açan da oldu anti beğeni sayfası açan da... İşte bu yüzden yorumlamak istemedim...
Peki ya ben nasıl buldum? :D Açıkçası ne nefret ettim ne de aşık oldum! Ortayı buldum diyebilirim yani!

DEX yine enfes bir kitapla daha karşımızda.. İşte Karanlık Sular! Ne diyebilirim ki... Her zamanki gibi şahane bir kitap olduğuna eminim. DEX' e güvenim tam! Hiç bir şekilde beni yanıltmayan yayıncılıklardan..
Ve Fırtına Kokusu Ephesus'un yeni kitabı... Konusu ve kapağını çok beğendim.. Zaten Ephesus' da şaşmazlarımdan... O yüzden eminim bu kitabı da güzel olacaktır. Ephesus'dan hazır bahsediyorken yaptığı resim yarışmasını da ayrıca çok hoş buldum.. Özellikle bir tane arkadaşımız çok yaratıcı davranıp narlarla harika bir yazı yapmış... Evet evet bildiğimiz meyve narlarıyla!


   



Bildiğiniz üzere Alacakaranlık Şafak Vakti çıktı çıkacak! Eskiden koyu bir fanatiği olan benim artık neredeyse hiç ilgimi çekmez oldu... Sırf devam amaçlı; bitirmek için gideceğim filmine... Kitabı ne kadar tadında idi isede artık filmi çok uzadı... Sitenin sağ alt kısmına geri sayım sayacı yerleştirilmiş ve sanırım 4 gün sonra gösterime girecek... Ne güzel değil mi?(!)


Yalnız filmde beklediğim birkaç özel sahne yok da değil ... Özellikle Bella'nın Emmet'i yeniş sahnesini bayılarak izleyeceğim :D

Bu arada Stephenie Meyer'in Göçebe kitabının filmini de unutmayalım! Dört gözle bekliyorum! Umarım film beni hayal kırıklığına uğratmaz. Yoksa öyle mükemmel bir kitaba çok yazık olur.. Tam puanlık bir kitaptı çünkü...
The Host

Son olarak bu aralar dinlediğim ve sürekli dilime takılan güzel bir şarkıyı sizinle paylaşarak bitiriyorum! Bir daha ki dedikodular da görüşmek dileğiyle :D

              David Guetta Feat. Sia - She Wolf


  

2 yorum :

  1. Grinin Elli Tonu serisini ilk başlarda okumak istiyordum. Sonrasında tıpkı alacakaranlık gibi oyuncağa döndüğünü gördüm ve vazgeçtim.

    Bende ilk başlarda alacakaranlık hayranıydım ama artık tiksinir oldum. dediğin gibi sadece sonunu getirebilmek için izleyeceğim.

    Eğer bir şarkının içinde David Guetta varsa o şarkının kötü olma gibi bir ihtimali yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün yorumlarına katılıyorum =) zaten grinin elli tonu yüzünden ingiltere'de ilk boşanma davası açılmış.. :S

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...