1 Kasım 2012 Perşembe

Wideacre Üçlemesi-BEATRICE



Bu roman Philippa Gregory'nin okuduğum ilk romanıydı.. Philippa Gregory'i ise bilmeyen yoktur eminim.. Bizim şu ünlü Boleyn Serisi yazarı... Peki kitap nasıldı? .. derseniz fena değildi beğendim. Sadece bazı noktalarını beğenmedim/beğenemedim.. ki eminim okuyan arkadaşlarım bu noktaların ne olduğunu anlayacaktır.. Bir de; beni deli eden bir son yapmış yazar! Yuh artık bu muydu? dedim... Saçma, üstünde fazla düşünülmeden yazılmış alelacele bir sondu..

Bunun dışında konusuna gelirsek babası tarafından çok sevilen bir kız olan ve babası öldü(rüldü)kten sonra Wideacre'nin bir bakıma yöneticisi konumuna gelen Beatrice'in hikayesini anlatıyor. Onun dik başlılığı, huysuzluğu, arzuları Beatrice tarafından anlatılmış kitapta... Romanda Beatrice Wideacre'ye bildiğiniz aşık. Beatrice'in Widearce'ye aşık olması onun en büyük zaafı oluyor zaten. Kitabın sonunda da denildiği gibi '' Üç mevsim boyunca toprağı altına çeviren, sonra iki yılda kurutan Widearce Cadısı o '' .. 

Kitabın devamını nasıl geleceğini çok merak ediyorum ... Ama Artemis bu... Kaç sene sonra çıkarır artık bilinmez...


6 yorum :

  1. Kitabı genel olarak beğendiğine sevindim =D Eminim okurken sen de saçını başını yolmuşsundur (özellikle john'a yaptıkları konusunda)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç söyleme! Nasıl bir şeydi o öyle! >.<

      Sil
  2. Açıkcası Artemis benim takip ettiğim serilerden yeni bir kitap çıkarmadığı sürece Artemis Yayınları'ndan kitap almayacağım. Hele Artemis Yayınları'ndan çıkan yeni seriye asla başlamam. Çünkü senin de dediğin gibi Artemis bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum... Okuyucularla hiçbir iletişimi olmayan tek yayın herhalde?! Yeni çıkan bir seri değil bu iyi ki :D ama düşün bunun bile senelerdir devamı gelmedi.

      Sil
  3. Ya artemisi çok seviyorum. Herşeyi geçtim PHİLİPPA GREGORY LAN BU PHİLİPPA! Boleyn kızı serisini okudum zaten. 18. yüzyıl ingilteresinin çok sıkı takipçisiyim ve 14 yaşındayım selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitabı okuyacak kadar kültür ve eğitim sahibi olan bir kişi şu an 17 yaşına giriyor olmalısın. Anneannesi yaşında bir kadından bahsederken Lan diye yazmamalı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...