18 Kasım 2012 Pazar

Zehir Ustası

Bir kitaba aşık olunabilir mi diye sorarsanız; evet.. Ben bu kitaba bildiğiniz aşık oldum derim. Elimden bırakamadığım gibi bir de geceleri uyurken yastığımın altına bıraktım..=) Çok ciddiyim! Her karaktere ayrı bir aşk duydum.. Bağımlısı oldum.. Bu kitabı bizlerle tanıştıran DEX'e gerçekten çok teşekkür ederim.. Umarım Serinin devamı en kısa zamanda çıkar..



Neredeyse tüm blogger arkadaşlarımız tarafından okunan bu kitabın konusunu eminim herkes az çok görmüş biliyordur. Ben de bu yüzden kitabı açıklamaktan çok nelerini beğendiğimi ve birazcık da olay örgüsünü anlatacağım..

Olay ise Yelena'nın idam edileceği gün Valek tarafından çeşnicibaşı olmak üzere Komutan Ambrose'un yanına alınmasıyla başlıyor. Valek Yelena'yı idam etmekten kurtarıyor ancak kaçma ihtimaline karşı ise onu Kelebek Tozu'' adlı bir zehir içirip her gün panzehir almazsa öleceğini söylüyor. Böylece Yelena'nın kaçma şansı sıfıra iniyor.
Yelena'nın niye idam edilmesi gerektiği ise ayrı bir gizem. Zaten roman Yelena'nın idam gününden başlıyor. İşte bunların yanı sıra Yelena saraya geldiğinde ne kadar tehlikeli bir işe adım attığını anlıyor çünkü her gün farklı farklı zehirleri tadarak neredeyse tüm çeşitlerini öğrenmek zorunda ...
Ancak Yelena'nın peşini bırakmayan bir şey daha var; Büyü...
Geçmişinden gelen korkunç gerçekler bir şekilde Yelena'yı asla rahat bırakmayacaktır...

Yelena gerçekten ustalıkla yazılmış bir karakterdi. Bunun yanı sıra Valek zaten cuk'' diye yerine oturmuştu. Hal ve hareketlerinden tutun dış görünüşüne kadar her şeyi en mükemmel şekilde düşünülmüş ve yazılmıştı. Olaylar o kadar hızlı ve sürükleyiciydi ki okurken yerimde bile duramıyordum... Ara veremiyor verdiğimde de devamını düşünüp hayal etmekten kendimi alamıyordum..

Başka ne diyebilirim ki... Sadece bu muhteşem eseri... alın okuyun ve yorumlayın  =)




11 yorum :

  1. hemen okuma listeme ekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Bak şimdi merak ettim bu kitabı. Anladığım kadarıyla seri herhalde. İlk kitabın adı ne acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kitabı bu ''zehir ustası'' cnm =)

      Sil
  3. Sevgili arkadaşım çok çok teşekkür ederim çok güzel yorumun için. Bu kitabı çok fazla duydum ama emin olamadım almak için. Şimdi çok çok eminim. Hele sen de böyle yazınca hemen yeni kitap siparişi vereceğim. Çok teşekkür ederim...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek !!! ne mutlu bana canım! esas ben çok teşekkür ederim ^.^

      Sil
  4. Selamlar, bloğuna bayıldım! Bana da beklerim :)

    http://dikkatspoilericerir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ya lütfen bu kitap seri olacak diyin çok güzel begenmedim diyen kitabı okumamıştır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım seri şeklinde 3 kitaptan oluşuyor.. 2. kitap Mart 3. kitap ise Nisan da çıkacak =)DEX yayınları tarafından..

      Sil
    2. Ben de bu serinin tüm kitaplarını okudum ve tek kelimeyle harika! DEX kötü bir kitap çıkarmıyor zaten. Bu seri 3 kitaptan mı oluşuyor? Ateş Ustası'nın devamı var gibi gelmişti bana :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...