16 Aralık 2012 Pazar

Altın Zambak - Richelle Mead

*

Biri beni Richelle Mead ile tanıştırabilir mi? Şahsen kendisine ''En Mükemmel Son Yazan Yazar'' ödülünü vermek istiyorum (!) Nasıl bir sondu o öyle..? Zaten bittiğini de çok geç farkettim.. Ben hala boş sayfalrı çeviriyordum :D Ama şunu söylemeliyim ki Richelle Mead gerçekten mükemmel bir yazar! Yani altı kitap yazdı, Rose 'un dilinden, ve çok beğenildi; daha sonra ise son kitapta karşılaştığımız, daha önce hiç tanımadığımız bir kişinin ağzından, Sydney tarafından, yazmaya devam etti.. Bence bu büyük cesaret ister.. ve yetenek. Her ne kadar bizi okuyup göremese de yazarımıza böyle mükemmel bir seri için çok teşekkür ediyorum!

Kitabı bitirdikten sonraki ruh halim..:D

Kitabımızın konusuna gelirsek ilk kitap olan Kanbağı'nın devamı şeklindeydi.. Kanbağın'da bulunan aksiyon burada biraz düşürülmüş ve Sydney ile Adrian çiftimize daha çok yer verilmişti.. Bu da beni çok mutlu etti *-* Birinci kitapta karakterlerimizde anlayamadığımız bir çok özellik Altın Zambak'ta detaylandırılmıştı...
Bu kitaptaki Syndey'imiz daha şakacı ve ciddiyetten uzak gözüktü bana.. ve bu benim çok hoşuma gitti :D Özellikle Adrian ile olan takışmaları beni gülme krizlerine soktu diyebilirim :D Bu kitabı Kanbağı'ndan daha çok sevdim yani!

Sydney Sage Lissa'nın kardaşi Jill'i korumakla yükümlüdür ve herkes geçmiş zamanda olan olaylardan ötürü onu sorumluluk sahibi olan kusursuz bir simyacı olarak görmektedir. Simyacılara göre Vampirler tehlikelidir. Onlarla arkadaşlık kuran her bir Simyacı cezaya mahkum edilir.. Ancak Sydney yanında yaşamaya başladığı tüm vampirleri sevmekte ve hatta hatta onlarla arkadaşlık kurmaktadır... İçlerinden birine aşık bile olmuştur.. Buna rağmen herkesin onu yüceltmesi sinirini bozmaktadır.. Sydney bunlara rağmen zor zamanları geride bırakmış ve bunun rahatlığını yaşıyordur, arkadaşı Trey sayesinde kendine erkek arkadaş bile bulmuştur... Her şey yolundadır.. Ta ki sokakta kendisine ve Sonya' ya yapılan saldırıya kadar...Saldırıyı yapanlar için ortaya hiç beklenmedik bir isim atılır; simyacı olan Vampir Avcıları..
Peki bu doğru mudur? Eğer doğruysa neden Sydney'in haberi yoktur? Sydney'in aşk hayatı nasıl gelişecektir? Adrian ile yaşayacaklarına karşı hazır mıdır?

Richelle Mead
The Indigo Spell Teaser Trailers
The Indigo Spell için ise geri sayım başladı :D Kitabın ilk Trailer'ı ise yolda..

Gelecek Trailer'dan bir kaç resim...

Indigo Spell Trailers

Indigo Spell

4 yorum :

  1. Şimdi böyle "en mükemmel son" gibi bir yorum görünce merak etmiyor da değil insan :)

    YanıtlaSil
  2. en mükemmel sona takıldım ama ben, o zaman notumuzu alalım:)

    YanıtlaSil
  3. haha :D arkadaşlar en mükemmel son derken yani sonu çok heyecanlı bir yerde bitirmiş nasıl iş bu '' cümlesini anlatmaya çalışmıştım :D bunu belirtmek için de parantez ii ünlem bıraktım hatta :D

    YanıtlaSil
  4. Neee?! En mükemmel son mu! Yapma bunuu , yoksa Dimitri'ci misin? :) Ben bunun sonunda Sydney'e resmen küfrü basmıştım. Ayar oldum ya, o kadar uğraştı Adrian kız ne etti olur olmaz yere reddetti. -_-

    The Indigo Spell daha iyiydi. En azından sonu bomba !

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...