11 Aralık 2012 Salı

Biraz dedikoduya ne dersiniz..#2

Evet, hatırlarsanız ilk dedikodularımızı sizler ile yapmıştık :D Ben de yoğun istek üzerine (!) bunu devamlı hale getirmeye karar verdim ... Başlamadan önce; lütfen bana yazılılarım için Dua etmeyi unutmayın  *-* !!!




Bu aralar herkesin dilinden eksik olmayan kitaplarımızdan başlayalım.. Öncelikle Dex Yayınlarından çıkan  Obsidiyen benim favorilerimden... Kitabın konusu ilgimi acayip derecede çekti ... Bundan kaynaklı bugün tuttum elinden babamın sürükleye sürükleye D&R ' a götürdüm! Girdiğim gibi görevliye kitabı sordum! Zaten biz D&R daki görevlilerle kankeyta olduğumuz için daha ben Ob.. dedim sidiyen'i o tamamladı.. Gerçekten, ciddiyim böyle oldu :D neyse kitabı zaten 40 kilometre öteden bile görünce tanıyabilen ben Yehu mehu dedim sonra aldım elime şoka girdim! Kitabı bildiğiniz kapaktan yırtmışlar... Ondan sonra siz beni bir düşünün ! İşin kötü tarafı tek bir kitap olması başka yoktu... Yani bunu yapanı ben orada bir yakalasaydım var ya...! Neyse sonra ben görevliyle uzun uzun konuştum dikkat etmelerini rica ettim ve çıktım... bomboş.. ellerle..T.T

*

Yaa.. böyle işte! Umarım benim başıma gelen sizin başına gelmez! Şimdii.. bir diğer beğenilerimde ve revaşta olan kitap ise Hiromi Goto'nun Yarım Dünya kitabı... Böyle şeker mi şeker kapaklara da ayrı bir bayılırım *-* Bu kitabı da D&R ' da baya bir inceledim ve sevdim.. Umarım en kısa zamanda alabilirim!

*

Diğer iki yeni kitabımız ise Optimum'dan... Bu iki kitabı okumak hala bana nasip olmadı :D Özellikle Bazı Kızlar Isırır'ın reklamını ilk ben yapmama rağmen ;D (Bazı Kızlar Isırır) Gabriel'in Cehennemi'ni ise bloglardaki yorumlara göre alacağım.. Şu an da da pek yorum göremedim zaten... Zaten Tuğçenin Kitaplığında yapılan yazarla söyleşiden sonra; alsam mı acaba diye düşünmeye başladım... Yoksa kitabı alma gibi bir niyetim yoktu =)

* *

Hobbit! Ah ah! Yüzüklerin Efendisi benim fantastik seriler içerisindeki tek aşkım.. Beni daha bu seri kadar etkileyebilecek ne bir yazar ne de bir eser çıkamadı maalesef! ve yeni filmi geliyor!!!
Aslında kitabını daha okumadım.. çünkü kitabı ne zaman okusam genelde filmi beğenemiyorum, yetersiz kalıyor! Ama şimdi ''acaba okusam mı?'' da demeden edemiyorum! Bakalım ... 14 Aralık 2012 de vizyonda..




Bir diğer bahsedeceğim film ise Hansel ve Gretel Cadı Avcıları .... Hoş di mi :D Çok farklı bir yapıt olmuş.. Umarım beğenilir.. Bu film ise 18 Ocak 2013 de vizyonda.. merakla bekliyorum!





Bu arada blog turlarına başladık .. ilk kitabı duymayan kalmadı sanırım :D o yüzden pek bahsini açmayacağım.. Ama ... ikinci blog turumuza da hazır olsanız iyi edersiniz ;) Bekleyin!
Başlıyoruz...

Kapanışı ise bir şarkıyla yapıyorum.. Bu aralar sürekli dilimde :D Sanırım Şafak Vakti filmiinin şarkısıymış...
                Christina Perri-A Thousand Years


Every breath
Her nefes
Every hour has come to this
Her saat buna geldi
One step closer
Bir nefes daha yakin
I have died everyday waiting for you
Seni bekledigim her gün öldüm
Darling dont be afraid
Sevgilim korkma,
I have loved you
For a thousand years
I love you for a thousand more
Seni bin yildir sevdim, bin yil daha sevecegim




4 yorum :

  1. Ahh Obsidiyen ahh! Ahh Daemon Ahh! xD Gabriel içinse biraz daha beklersen güzel bir yorum gelecek benden. Ona göre istersen göz atarsın kitaba ^_^ Ve şimdiden cmrtesi'ne Hobbit için yer ayırdım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obsidiyen <3 Bekliyorum o halde *-* Hobbit mi!! amanın!! ben ayırtamıyorum ama ilk gün gidebilsem *-*

      Sil
  2. Hobbit'i okudum ve bence çok güzel. yazarın tasviri ile yönetmenin yarattıkları arasındaki fark ortada bu nedenle kitabı bence oku. ama dediğin gibi kitaptan sonra filmde aradığını bulamıyorsun. ben yüzüklerin efendisini de okumuştum ama filmini de tatmin edici bulmuştum. hobbit dört gözle bekliyorum. ok uzattım di mi:)

    YanıtlaSil
  3. Anaa Hansel ve Gratel'inde mi filmi çıkıyomuş!! Hahaha baş roldeki o adama ben hayranım yaa :D

    Canım o Obsidiyen kitabını bende çok almak istiyorum ama bir türlü alamadım :( Alıcağım çok kitap birikti. Birde okunucak kitaplar da sırada olunca vah benim halime diyorum -,-

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...