22 Ocak 2013 Salı

Aşk Yeniden II RACHEL GİBSON II 2. ÇEKİLİŞİM

Merhaba arkadaşlar! Sonunda yeni bir çekilişle daha birlikteyiz. Bu seferki kitabımız Rachel Gibson'dan Aşk Yeniden . İsterseniz kitabımıza şöyle bir göz atalım;

Aşk Yeniden

Hayallerinin peşinden koşmaya ara vermiş güzel bir kadın.
Yeni başlangıçlar için güç toplamaya çalışan yakışıklı bir erkek.

Chelsea Ross'un oyunculuk kariyeri talihsizliklerle doludur. Renkli Hollywood dünyasından bir süreliğine uzaklaşmaya karar verir ve ünlü bir hokey oyuncusunun asistanlığını yapmaya başlar. Kariyerindeki en gereksiz hamleyi yaptığını düşünmektedir ama buna mecburdur.

Hokeyin en önemli yıldızlarından Mark Bressler, geçirdiği kaza yüzünden sakatlanmış ve parlak oyunculuk günlerini geride bırakmıştır. Geçirdiği sakatlık döneminde ona yardımcı olması için gönderilen asistanları çileden çıkarmasıyla meşhurdur artık...

Yeni işinde bir süre çalışmak ve para biriktirmek konusunda kararlı Chelsea ile onu evinde istemeyen inatçı Mark arasında yaşanan çekişmeler ve kapıları çalmaya başlayan aşk...

Bu romantik hikâyeyi okurken çok eğleneceksiniz.

Rachel Gibson "Amerikan Aşk Romanı Yazarları Birliği" tarafından Rita Award Ödülü'ne layık görülmüştür ve romanlarıyla iki defa yılın en beğenilen yazarı olarak seçilmiştir.

Dolayısıyla elinizde tuttuğunuz kitap, gittikçe yükselen bir yıldıza aittir.


Çekilişimiz 22 OCAK 2013 - 22 ŞUBAT 2013 tarihleri arasında devam edecektir. Herkese bol şans.


a Rafflecopter giveaway

30 yorum :

  1. Bloğun ismi dikkatimi çekti. Çekilişi görünce hemen atladım ve kendi çekilişimi de söylemeden edemeyeceğim. Facebook adresim olmadığı için bloğumda paylaşıyorum. Katılıyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Çekilişe katıldım.

    YanıtlaSil
  3. izlemeye aldım şartlar nelerdir

    YanıtlaSil
  4. tmm gördüm bütün şartlar tmm

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogu izliyorum bu güzel çekilişe bende katılıyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, çekilişe katılmak istiyorum.
    cocukperisi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  7. Şart kutucuğu güzelmiş..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ben de katıldım :)
    yanasip10@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. izleyiciniz oldum blogumda paylaştım
    http://hayatpaylastikca.blogspot.com/2013/02/yeni-cekilisler.html
    mail adresim dozmen@elmor.com.tr

    YanıtlaSil
  10. Zaten izleyicinim -kappadukka-
    Blogumda paylaştım:
    http://moonlightcat13.blogspot.com/2013/02/harika-cekilisler-bakmadan-gecmeyin.html
    kappadukka@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. ÇEKİLİŞE KATILDIM, İLK DEFA BU ŞEKİLDE BİR ÇEKİLİŞE KATILIYORUM. "DONE" OLARAK İBARE BELİRDİ FAKAT UMARIM KATILABİLMİŞİMDİR. :)

    http://nelerizledik.blogspot.com/2013/02/cekilis-haberleri.html

    yaseminyilman@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler *-* ve evet katılabilmişsin :D

      Sil
  12. neslihan özkan adıyla izleyicinim blogumda paylaştım facebookta beğendim :)

    http://crazysmurfs.blogspot.com/2013/02/kitaplarrr.html

    ayrıcaa mail adresim neslihanozkan.ak@gmail.com

    kitap telvesi gayet başarılı bir kitap olduğunuu duymuştum çekilişi kazanırsam yorumlarımı eksik etmeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba!

    Sırf kapağı sevdim diye çekilişe katılıyorum! Umarım şans benden yana olur. (Effie gibi konuştum o.o) :D :D
    buseolcay.h@gmail.com

    (Buse! benim :D )

    YanıtlaSil
  14. Acaba çekilişe katılmak için bu dört adımıda uygulamak zorunlumu? Ben tweet atamadım twitterım olmadığı için. Acaba katılabildim miki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğini uygulayabilirsin cnm =) Eğer tweet hariç hepsini uyguladıysan +10 değerinde ismin yazılır. Ya da sadece siteme izleyici olduysan +4 değerinde yazılır ismin =) Umarım anlatabilmişimdir ^-^ ve çekilişime katıldığın için teşekkürler *-*

      Sil
  15. slm izleyicinim bende çekilişe katılmak istiyorummmm
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. şartları tamamladım.
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba izleyicinim ve bende çekilişe katıldım ;)
    dilsataydn@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba izleyicinim ve çekilişe katıldım ;)
    dilsataydn@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. selam şartları tamamladım feride ismailoğlu feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. https://www.blogger.com/home rüzgar olarak izliyorum ekledim seni
    Hilal Özdal
    hilalozdal@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. merhaba şartları tamamladım linklerimi gerekli yerlere yazdım umarım olmuştur
    nilgün özdamar
    nil.funda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. umarım becebilmişimdir.
    mavi.umut@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Blogunuzu takip ediyorum, çekilişinizi facebooktan duyurdum
    https://www.facebook.com/pinar.esmerguzeli/posts/327914690661455

    YanıtlaSil
  24. İZLEYİCİNİZİM.PAYLAŞIMLAR TAMAM.KİTABI GERÇEKTEN ÇOK İSTİYORUM. https://plus.google.com/100447147932407047354/posts/ZoGzNLpmi2M http://www.facebook.com/cakiroglu.nagihan/posts/507643539277250 https://twitter.com/NAGHANKARAOLAN/status/304328486544355328
    nagihan_karaoğlan@hotmail.com
    ***SEVGİLER***

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    İzleyicinim, çekilişi facebookta duyurdum: https://www.facebook.com/sihirli.mavi/posts/334394386660422

    Bu arada ben de çekilişime beklerim herkesi :))

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. MERHABA
    İZLEYİCİNİM
    katılıyorum
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...