25 Ocak 2013 Cuma

Biraz dedikoduya ne dersiniz? #3

Herkese Merhaba! Yeni dedikodular ile karşınızdayım. Dedim madem karne alıp rezil olacağız (şaka tabii ki de :D ) bari içimde birikmişleri sizlerle paylaşayım. Umarım iyi düşünmüşümdür.. Öncelikle tatil başladı. Herkese iyi tatiller dilerim. Bu yarıyıl tatili de öğrenciler için daha bir tatlı olur hep. İşte ben de bir okullu olarak tatil (!) ve karne heyecanını yaşarken bugün bir baktım  ''pat!'' Okuoku'dan kargom gelmiş. Bir sevindim bir sevindim anlatamam.

Ben -------->

Tabii benim sevincim her zamanki gibi kursağımda kaldı. Zaten okuoku'ya geçen kargodan gıcığım var bari bu sefer problem çıkmasın dedim de nerdeee. Yahu ayıp tamı tamına 35-40 adet kitap istetmişim bir tane ayraç bırakmamışlar. Şaka değil tamı tamına 35-40 kitap. Bunlardan 18 tanesi benim diğerleri arkadaşlara dağıtım. Daha dakika bir gol bir . Ne beklerim ben bu paketten dememe kalmadan en üstte duran kitabı bir aldım ki vay anam vay almaz olaydım. O ne hal? Zannedersiniz üstünden önce tır sonra silindir geçmiş. Yahu madem depoda kalanları göndereceksiniz biraz özenli bakın kitaplara.Yani ben zorunlu muyum memnuniyetsizlik  yaşayıp bir de üstüne '' Bak ben sana diyorum internetten alma gidip canlı canlı alalım'' diyen annemin tuhaf tuhaf sırıtışlarına maruz kalmaya. 
Hayır, bir de nedense piyango hep bana vuruyor. Şu ana kadar 4 sipariş istettim. Birinde evimi bulamadılar, ötekinde yanlış kitap gönderdiler, şimdi de bu. Lütfen Oku oku beni duyuyorsan sırf kapıda nakit ödemen olduğun için sana muhtaç olduğumu bil. Bir de bazı zamanlar aşırı derecede düşürdüğün kitap indirimleri. 
Dediğim gibi kitaplarım geldi videosunu hazırladım, inşallah  yarın sizlerle paylaşacağım.

Şimdi gelelim yeni çıkmış/çıkacak kitaplarımızdan benim seçtiklerime. İlk olarak Yerkara! Amanın, nasıl bir kitap o öyle, bayıldım. Saatlerce karşısına geçip seyredebilirdim. Konusu zaten ilginç. Üstüne bir de benim elime geçince, okunmaya hazır bir şekilde kütüphanedeki arkadaşlarının arasına katılmış oldu.


Bir diğer kitabımız olan Beklediğim Sendin'i şu an okuyorum ve bitirmek üzereyim. Kitap tek kelimeyle şahane. Yazarımızın kullandığı dil bana bir nevi Tolstoy'u andırdı. Gerçekten ağır bir kitap. Üstelik de kalın. Yani yenilip yutulacak cinsten değil de çiğnenmesi gereken kitaplardan. Elbette herkesin tarzı olmayabilir ama ben beğendim. Zaten kitap kapağı da bir harika. Orjinal kapağı katlamış geçmiş.


Gölge ve Kemik kitabı daha elime ulaşmadı o yüzden ön tanıtımını yapamadım. Ama okuduğum yorum ve çekilen kitap fotoğraflarına bakarsam gerçekten büyük bir beklenti içerisinde olduğumu söyleyebilirim.


Daha çıkmamış olan yeni bir kitabımız geliyor. Arkadya Yayınlarından Ölüm Şarkısı. Gerilim ve polisiye ağırlıklı bir kitap. Ben kapağını beğendim ama çok merak ediyorum acaba bu kitaba da püsküllü ayraç eklenecek mi? Bence çok güzel ve ilginç bir ayrıntı olurdu.


Şimdi gelelim filmlerimize... Grinin Elli Tonu'nun filme çekildiğini biliyoruz. Açık konuşmak gerekirse ben bu filmden zerre kadar beklenti duymuyorum. Bir kere normal bir film olamaz daha farklı bir noktaya kayar. Kısacası bildiğiniz porno filmi olur. Bu yüzden ne filmde oynayacak oyuncuları takip ettim ne de resimlerini. Ancak geçenlerde gözüme bir şey takıldı. Mila Kunis'in filmde büyük bir ihtimalle baş rol oynanacağı söyleniyor. Yahu yapmayın bir kere bu kadın kesinlikle Ana olamaz. Masum ifadesi yok ki bunda?! Kesinlikle sanatçıya bir sözüm yok. Belki bu yazımı okuyan hayranları vardır ama yani lütfen biraz objektif düşünün. Sizce de gudubet gibi durmuyor mu? 

 

Gelelim bir diğer filmimize. Sefiller.. Gerçekten merakla beklediğim filmlerden biri. Fragmanını izlediğimden beri yerimde duramıyorum. Zaten filmde oynayan çoğu ünlüyü de farklı filmlerden tanıyoruz. Helena Bonham Carter, Russell Crowe, Hugh Jackman, Anne Hathaway, Amanda Seyfried gibi.. 1 Mart 2013' de vizyonda.



Japonca anime izler manga okur musunuz? Eğer bu konulara yabancıysanız biraz bilgilenmenin size zararı olmaz ;) Eskiden bir manga editörüydüm. Ne demek şimdi o? diyenler için hiç manga okumamışsanız gerçekten bilemezsiniz. Ama kısaca okuduğunuz karikatür dergisi varsa işte o sayfaları komple düzenleyen kişiydim ben. Neyse efenim geçenlerde gerçekten harika bir animeye denk geldim. Not; anime kesinlikle çizgi film değildir. Hala bunun kafasında olanlar varsa bilgilendireyim istedim. Animemizin adı Busou Renkin.. İzlerken ilk bölümden itibaren'' ya hangi animeye benziyor bu'' diye düşündüm durdum, ve sonunda bingo! Tabii ki de Bleach! Olayların gidişatı resmen aynı. İzleyin ne dediğimi anlayacaksınız. Animenin en ilginç yanı ise kötü adamların sürekli iyi tarafa geçmesi :D Tuhaf fakat güzeldi.. Kesinlikle izlenmesini tavsiye ederim.

Tanıtım için tıklayınız.
 Şimdi geldik kapanışımızı yapmaya.. Umarım okurken keyif almışsınızdır. Şahsen ben yazarken çok eğlendim. Ek olarak bir de içimi döktüm ;) Yorumlarınızı bekliyorum.. Herkese iyi tatiller!







10 yorum :

  1. İYi tatiller canım , bu dedikodular süper, videoların için beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
  2. Önecelikle merhaba ve iyi tatiller:)

    Sana kesinlikle katılıyorum okuoku konusunda. İki kere sipariş verdim. İlk siparişimde bir hafta sonra geldi. İstanbul içi ve okuoku'nun yeri ile benim oturduğum yer arası araba ile 15 dakika. Tamam tedarik ve dağıtımı göz önüne alıyorum ama o da taş çatlasın 3 gün sürer yani. İkinci siparişimde ise bana da ayraç göndermediler. Nasıl sinir olmuştum. Bir daha da sipariş vermedim.

    yenisayfa.com'da da kapıda ödeme var. Ben artık o siteyi kulanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef tedarik ve aktarım sorununun berbat olmasının yanı sıra bir de ayraç göndermiyorlar. İnsan sinir oluyor.

      Yeni adresi hemen inceleyeceğim çok teşekkürler Kitap Tutkusu =)

      Sil
  3. Demekki okuokudan sikayetci olan tek ben degilmisim, dort siparisimden ucunde kitaplari iptal ettiler. :/ Bloguma da yazdim, yorumlatda herkes D&R'yi önerdi. Yeni siparisimi oradan verecegim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas ben tek olmadığıma sevindim :D piyangonun sürekli bana vurduğunu düşünüyordum :D İşte anlatamayı unutuğum bir diğer durum benim de kitabımı iptal ettiler. Neyse bu da bize ders olmuş olsun :D

      Sil
  4. Bu yazı bana çok çok iyi geldi valla. Yerkara, Gölge ve Kemik hemen okunacak listeme ilk sıradan giriş yaptı. Sefiller'e çok çok sevindim, haberim yoktu. En sevdiğim oyunculardan minik bir derleme yapmışlar resmen. Son olarak anime de harika bir kapanış oldu. Animelere bayılırım, Buso Renkin de ilgimi oldukça cezbetti. :) Teşekkürler dedikodular için. İyi tatiller ve iyi okumalar. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana moral verebilmeme çok sevindim =) Evet sefiller gerçekten süper bir gişe yapacak gibi ;) Animeleri sevdiğine göre Busou Renkin gerçekten çok güzeldi. Bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim ^-^

      Sil
  5. Napmışlar sanaa canımmm!! Ya ben hiç okuoku'da böyle bir şey yaşamadım. 7-8 defa da alışveriş yapmışımdır yanii .... Senin için gerçekten üzüldüm :( Neyse canım olmadı dr veya maxkitap.com falan da var ama onların kapıda ödeme yaptıklarını bilmiyorum.

    Bol bol kitap almışsın birde çookk kıskandım!! Ben alamıyorumm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma derdim büyük :D Neyse inşallah senin bu şekilde devam eder =) Ama ben araştırma yapmaya başladım bile. Max kitap olabilir çünkü kapıda ödemesi var ayrıca ilk göz ağrım :D Bakalım..

      Kitapları aldık ve boykota girdik :D Ama olsun buna değdi ;) Darısı senin başına canım. Aslında aldıklarımdan bir 5-6 tanesi 5 tl ile 7 tl arasındaydı. Bir bak istersen.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...