12 Ocak 2013 Cumartesi

PuCCa Günlükleri-Allah Beni Böyle Yaratmış



Yine PuCCa ve yine mükemmel bir kitap. Bu yazarımıza gerçekten bayılıyorum. Kırıp geçiriyor beni. Serinin üçüncü kitabı olan Allah Beni Böyle Yaramış'ı elimden bırakamadım. Bittiğinde ise çok üzüldüm, ama sonundan anlayacağınız gibi serinin devamı gelecek ;) İlk olarak hala bu seriye başlamamış olan arkadaşlarım varsa hemen bir PuCCa alıp kütüphanelerine bıraksınlar. Fantastik, aşk, polisiye, tarihi..vs romanlardan sıkıldığınızda PuCCa size birebir gelecektir.

Serimizin üçüncü olan bu kitabında PuCCa'nın dilinden üniversite hayatını dinliyoruz. Daha önceleri tanıştığını bildiğimiz Ankarılı ile olan ilişkilerinin nasıl başladığını öğreniyor, acı tatlı tüm hikayelerini öğreniyoruz. PuCCa her zamanki gibi bu kitapta da açmış ağzını yummuş gözünü. Kimlere laf atmıyor, kimlerin evinden kovulmuyor ki. Evlenmeye bile kalkışıyor hani. Ancak kimseyi beğenmeyen PuCCa'yı bu sefer de Ankarılı'nın ailesi beğenmiyor. Bizim bildiğimiz PuCCa ne yapar? Tabii ki boş verir diye düşen arkadaşlarıma büyük bir yanılgı içerisinde olduklarını söylemek isterim. PuCCa boş vermeyi bırakın sırf Ankarılı için kayınvalidesine anne demeye başlıyor.

Sonunda anladım ki PuCCa kesinlikle bizden biri. Dışarı yansıttığı '' Beni terk edersen kendin kaybedersin. '' imajının altında aslında çok derin duygular saklıyor. Bolca güldürüp sonunda çokça hüzünlendiren bu kitapta PuCCa'nın bir çok bilmediğimiz yanı açığa çıkıyor. Ve PuCCa'nın da dediği gibi ;

Hikayenin sonunda adam ölüyor.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...