10 Ocak 2013 Perşembe

Yoldalar

Evet evet cidden bu kitap alma bende hastalığa dönüştü. Daha okumadığım tonla kitap var belki, ama ben yine de alıyorum. Bazen kendime öz eleştiri yönelterek ''aç gözlünün tekisin kızım'' diyorum. Ama nafile. Gerçi bu konu sadece kitaplarda geçerli. Farklı bir eşya için ihtiyaç duyduğum kadarını alırım. Yok yeşilini aldım kırmızısını da alayım gibi bir huyum yok. Neyse nerden geldin bu konuya diye sorarsanız; bu ay okuoku'dan tahminimce 12 ya da 13 kitaplık alışveriş yapacağım. Ayrıca birkaç arkadaşıma da kitap isteteceğim. Yani toplam bir 25 kitap sipariş vereceğim. Bunları taşıyan kargocuya şimdiden acıdım :D



Filmi çıkacak olan ve çok övülen bu zombi romanını
gerçekten merak ediyorum.

  Dedikoducu Kız ile sürekli karşılaştırmaları 
yapılan bu kitabı merak içerisinde aldım.
Umarım memnun kalırım :D

Bu kitabı daha önceden görmemiştim ama 
kapağına ilk gördüğüm an itibariyle vuruldum.
 Bir kere kırmızı renk delisiyim ben *-*
Konusu da tam bana göre.
Üstelik 5TL. Daha ne olsun :D


Sevgili Obsidiyen kitabım *-* Sonunda!
Bunu da alınacaklar listeme
çoktan katmıştım zaten :D


Tekrar görüşmek dileğiyle! Herkese bol kitap okumalı günler dilerim!Şimdilik bu kadar.. Kitaplar gelince hepsini güzel bir video ile sizlere sunmayı umut ediyorum ;)



Benden size hediye bir de şarkı ile kapatalım konumuzu.

2 yorum :

  1. bu şarkıya bende bayılıyorum:)
    merak etme yalnız değilsin bütün kitapkurtları açgözlüdür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkür ederim :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...