4 Mart 2013 Pazartesi

(1-31) Mart Ayında Kitap Telvesi'nde Neler Göreceğiz?

Tuğçe'nin Kitaplığı'nın her hafta yaptığı Tuğçe’nin Kitaplığında Bu Hafta programını beğenerek takip ediyorum. *-* Eminim sizler de takipçisisinizdir. Neyse efendime işte ben de bunun gibi bir program yapmaya karar verdim. Öyle her hafta olacak bir program değil , aydan aya. Malum, derslerim bana pek zaman bırakmıyor. Umarım programımı beğenirsiniz *-* Yorumlarınızı eksik etmeyin!

Keyifli Okumalar!

Zehir Yiyenler - Holly Black // DEX Yayıncılık ---> Kitap Yorumu.

Cehennemde Balo Geceleri - Kim Harrison, Lauren Myracle, Meg Cabot, Michele Jaffe, Stephenie Meyer // Pegasus Yayıncılık ----> Kitap Yorumu.



(Konuşan Kitaplar ile Blog Turları) Süpriz Kitap Yorumu & Yazar Tanıtımı.

Süpriz bir Yazar Röportajı. ( Kitap Telvesi'nin ilk Röportajı )

Biraz Dedikoduya Ne Dersiniz? #4 


Dostluk Ekmeği - Darien Gee // Arkadya Yayıncılık ---> Tanıtım

Dostluk Ekmeği - Darien Gee // Arkadya Yayıncılık ---> Kitap Yorumu

VE EKSTRALAR...


    
    




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...