10 Mart 2013 Pazar

D&R TURU

Evet sanırım ilk kez alışverişsiz bir D&R turu yaptım :D Normalde hayatta yapmayacağım şey ama babamın daha kargon var yolda laflarına karşı ağzımı açamadım ne yalan söyleyeyim. Her ay her ay kitap, artık ben bile kendime ''bi dur artık Princess'' diyorum. Neyse işte bari bir şeyler alamadım sizleri bilgilendireyim istedim. Nasıl mı? Tabii ki fotoğraflarla *-* Umarım beğenirsiniz, haydi başlayalım!

Hemen girişte 9.99'a düşmüş kitaplarla karşılaştım. Şöyle evirip çevirdim. Çık! Beğenmedim. Benlik pek bir şey yoktu. Ama sizin aklınızda bulunsun, yolunuz düşerse bir göz atın derim.


Canan Tan'ın yeni kitabı HASRET Doğan Kitap'tan çıktı. Ben konusunu  ilginç, kapağını ise çok hoş buldum. İleride alabileceğim bir kitap. Aklıma yazdım.


Küller Şehri'nin yeni kapağı. Ben çok beğendim. Eskisine göre çok daha güzel olmuş.


Ofiste Aşk'ı daha önce duymuştum. Doğan Kitap'tan çıkmış konusu da güzel olan bir kitap. Bunu da aklıma yazdım.


Kitabımız boyutuyla benim dikkatimi çekti. Kapağı da çok hoş. Konusuna bakarsanız , eski zamanı anlatan tarihi bir aşk kitabı olduğunu görürsünüz.


Jurassic Park'ın yazarından geliyor sıradaki kitabımız. Konusuyla oldukça ilgimi çeken bu kitabı almayı düşünüyorum. Kapağı da fena değil. Sade fakat dikkat çekici.


Bu kitaba bayıldım *-* Nasıl gözümden kaçmış yahu? Bir daha ki kitap alışverişimde olması gerekenlerden biri!



Yabancı Yayınları'ndan çıkan yeni kitap! ''Nasıl Kadın Olunur?'' adlı kitabı merakla beklenenler arasındaydı. Kapak tasarımı çok hoş. Konusu zaten ilgi çekici. Bize kalan tek şey bu kitabı almak olacak sanırım =)


Alttaki üç kitabı da çok sevdim. Hepsine de farklı farklı yorumlar yapmayacağım için şimdi birden yazayım dedim. Tatlı Notlar konusuyla ilgimi çekti. Zaten Limon Yapraklarının Kokusu'nu biliyordum. Bilmeyenler için tanıtmak istedim. Carrie Günlükleri ise bir türlü istetemediğim bir kitap. Oku okudan sipariş verecektim ama ya kabı yırtık gelirse diye çok korktum. Alan arkadaşlarımız varsa yorumlarını bekliyorum. (Oku oku sitesinden)




Veee son olarak Eve Dönüş! Çok çok çok beğendim! Kesinlikle tavsiye ederim. Neredeyse kitabı bitirecektim D&R 'da :D Hemen almayım desem de beklemek zorunda. Neyse, kitabı kesinlikle tavsiye ederim :D





Başka bir turda daha görüşmek dileğiyle!



1 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...