21 Mart 2013 Perşembe

Karışık Bir Yazı...

Başlığı çok düşündüm ve en son ''Karışık Bir Yazı'' yı kullanmaya karar verdim. Çünkü yazım içinde geç kalmış bir alışveriş videom, birkaç teşekkür ve çekiliş hakkında bilgilendirme var. O yüzden doğru karar verdim diye düşünüyorum :)
İlk olarak Arkadya Yayınları'na göndermiş oldukları bu iki güzel kitap için teşekkür ediyorum. Şeytan ve Şair'i 8 Mart Dünya kadınlar Günü için yapmış oldukları yarışmada kazanmıştım. Detaylı bilgiyi alışveriş videomda verdim =)


 

İkinci olarak, aldığım 4 kitabı ve yakın zamanda aldığım Ejder Ateşi ile Şeytan ve Şair kitaplarını tanıttığım videom. İzlerseniz içinde ekstradan aldığım bir kaç eşyayı da tanıttığımı görebilirsiniz *-* 

video


Tekrar Görüşmek Dileğiyle!




9 yorum :

  1. Videolar ile desteklemen yazdıklarını süper olmuş. Kitaplarda çok güzel, bazılarını not aldım. Sana mutlu günlrde iyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Alice Ölüler Diyarında kitabını artık beraber okuruz diyorum ben :D:D Yine hasta yine hastaa! Biz senle napıcaz valla hiç bilmiyorum :(( Bir an önce iyileş bak :D:D

    Son olarak da bu gün dr ye gittim. Sülieti elime aldım sen demiştin harika bir kapağı var diye gerçekten de öyleymiş yakından bakınca süper :D Sonra eve geldim Süliet gelmiş kargodan aaa! :D Çok sevindim neyse işte bu kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm sanırım çok geç bir cevap olacak :D Sadece Alice merakla okunmayı bekliyor -hala- diyebilirim.

      Sil
    2. Bende de bekliyor canım sen ne zaman okuycaksan bana da haber et ona göre okuruz o halde :D

      Sil
  3. Videolarına bayıldığımı söylememe gerek yok artık değil mi :D Onlar ayraç mıdı ya :D NT'de bir sepetin içinde görmüştüm de dikkatimi çekmemişti :P bir daha uğrarsam alacağım :D

    Kitaplarına da bayıldım.Ejderin Aşkını duyuyordum da kapağını iç görmemiştim. kitap kötü de çıksa sırf kapak için bile alınabilir :D

    Keyifli okumalar tatlım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ayraçlar hemde :D Ejderin Aşkının kötü çıkacağını düşünmüyorum canım ya, konusunu beğendim.

      Sil
  4. Yine çok şeker bir video olmuş, güzel günlerde keyifle oku bitir, yorumla.Ayraçlara da bayıldım. Tekrar geçmiş olsun tatlım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...