15 Mart 2013 Cuma

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları 2.GÜN // Aşkın Kollarında - Julianne MacLean // Kitap Yorumu





Kitap Adı: Aşkın Kollarında
Orjinal Adı: An Affair Most Wicked
Bağlı Olduğu Seri: American Heiresses-2 
Yayıncı: Ephesus Yayınları
Yazar: Julianne MacLean
Tür: Romantik/Romantik-Tarihsel
GR Puanı: 3.77




Herkese merhaba ;) Bugün sizlerle birlikte bu harika kitabı yorumlayacağız. Daha doğrusu ben yorumumu yazacağım siz benim yorumumu yorumlayacaksınız *-* Bu kitaba ,yalan olmasın, dün değil evvelsi gün yani çarşamba günü başladım ve aynı gün bitirdim. Zaten rahatsızdım ve okulda değildim. Çok değil taş çatlasa 5-6 saat sürüyor okunması. Çünkü gerçekten çok akıcı. Bu aralar sürekli bu tarzda (aşk, dram, aşk, dram, aşk, dram, aşk!!! ) romanlar okuduğum için bu kitaba gerçekten düşük bir puan vereceğimi kesinleştirmiştim kafamda. Tabii çok çok çok yanılmışım. Kitap gerçekten şahaneydi. Sürükleyiciydi, anlamlıydı, geçmiş zamanı çok iyi yansıtmıştı, e zaten bizim de bir kitapta aradıklarımız bunlar değil mi?

Kitabı bu kadar övdüğümüz yeter, şimdi değerlendirmesine başlayabiliriz;

Kitap Viktoryan Dönemin'de geçiyor.Baş kahramanımız Clara bir American Varisi'dir ve kendine göre bir aday/eş bulmak için Londra'ya gelmiştir. Birinci kitabı okumadım, sanırım Clara ilk kitapta büyük sorunlar atlatmış. Biraz da bunun etkisiyle gelmiştir Londra'ya. İlk kitabı okumadan bunu nasıl okudun diyenler olabilir. İnanın birinci kitabın yokluğunu çok az hissettim. Zaten gerekli yerlerde yazar sağolsun önceki kitabı unutmuş olabiliriz diye sürekli hatırlatmalar yapmış.


Nerede kaldık? Hımm Londra diyorduk. Clara Londra'ya geldiği gibi hemen ilk balosuna katılır. Katılır ama normal balolardan çok daha farklı bir baloya katılır. Tabii isteyerek değil yanlışlıkla yaşanır bu olay. Farklı bir balo dedik ya , işte onu açıklayayım size. Balo bir maskeli balo. Bu baloda evli bayanlar bekar erkekler ile ilişki yaşamak için buluşuyorlardır. Hatta balomuzun bir de özel ismi vardı, ama hatırlayamıyorum şimdi. Öyle gizli saklı yapılan bir balo da değil, herkesin gözü önünde yapılan fakat nedense kimsenin görmediği bir etkinlik. İşte bizim masum saf kızımız Clara da yanlışlıkla bu baloya katılmıştır. Tabii Clara eşlikçisiyle birlikte her şeyden habersiz ortalıklarda dolanırken balo salonuna enfes bir parça girer :D Ben bu karaktere gerçekten aşık oldum. Yani uzun zamandır bir karaktere (erkek) aşık olmamıştım. Ama bu adamın tavırları olsun tipi olsun tam benlikti. Kim bu yakışıklı peki? Rawdon Markisi Seger Wolfe olur kendisi ;)


Seger Wolf içeri girdiği gibi Clara'yı gözüne kestirir. Tabii Clara da Seger'den daha ilk görüşte çok hoşlanmıştır. İlerleyen dakikalarda Clara'yı dansa kaldıran o kibar ve beyefendi Seger'in ileride hiç de dıştan göründüğü gibi olmadığını öğreneceksiniz. İşte danstı, konuşmalarıydı şuydu buydu derken Seger Clara'nın bekar olduğunu öğrenir ve alelacele onu balodan dışarı çıkartır. 

İşte bu olaydan sonra Seger ve Clara birbirleri ile buluşmak için sürekli fırsat kollarlar. Tabii işin buradan böyle göründüğüne bakmayın. Dedim ya Seger eskiden yaşadığı bir olay yüzünden kendini evlenmeye kapatmıştır. Clara ise zaten kendi geçmişi yüzünden acı doludur. Bir de bütün bunların içine Seger'in üvey annesi ve onun yeğeni girerse bir düşünün neler olur. Zaten o üvey annesi ile üvey annesinin yeğenini en baştan sevmemiştim. Sonunda ise nefret ettim. 

Bunun dışında Clara gerçekten çok sabırlıydı. İyi dayandı tüm bu dramlara. Kızın geçmişi sürekli yüzüne vuruldu. O kitapta mutluluğu en çok hak edenlerden biriydi. Dedim ya çok heyecanlı bir kitap, sürekli sürprizlerle karşılaşıyorsunuz.






Benden tam puan alan bu güzel kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum. Muhakkak alın okuyun, kütüphanenize katın derim.






''Evet. Eğer bir adam vaktinde bir kadını samimiyet ve bağlılıkla sevebilmişse , tekrar aynı şeyi yapabilir. Onun kurtarılmaya ihtiyacı var. Ben ona yardım edebilirim, bundan eminim. Sevmek onun doğasında var. ''






Tur Takvimimiz

14 Mart 2013

Yazar Tanıtım – http://kitaptelvesi.blogspot.com

Kitap Tanıtım – http://kitapsayfalarii.blogspot.com

Ön Okuma – http://kordugumhayaller.blogspot.com

Kitap Çekilişi - http://tarihiaskromani.blogspot.com

15 Mart 2013

Alıntılar – http://asabibakire.blogspot.com ve http://kahvekokulukitap.blogspot.com

Film olsaydı – http://tugceninkitapligi.com

Kitap Yorumu – *9 Blog Birden

*9 Blog'un yorumlarını bir arada http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bulabilirsiniz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...