30 Mart 2013 Cumartesi

Konuşan Kitaplar ile Blog Turları // Silüet - Andrea Cremer // Yazar Tanıtımı


Konuşan Kitaplar ile Blog Turları'na hoş geldiniz. Bugün sizlerle yazarımızı tanıyacağız. Umarım beğenirsiniz. Yazarımızı tanıdıktan sonra diğer aktiviteleri de tamamlamayı unutmayın derim =)


  

Andrea Cremer, uluslararası bestseller (çok satarlar) ve New York Times yazarıdır. Çocukluk hayali ormanlarda gezmek ve Northern Wisconsin'in göl kıyılarıydı . Yazarımız şimdi Manhattan'da yaşıyor ama kalbi daima bir küçük-kasaba kızı olarak kalacak. =)

Andrea yazmayı her zaman sevdi ve yazmayı asla durdurmadı. Tam zamanlı bir romancı olmadan önce, Andrea akademik dünyada erken modern tarihi öğretti. 

Yazmadığında, Andrea usta yoga pozisyonlarını deniyor, Central Park'da dolaşıyor ve romanlarına soundtracklar sağlamak için yeni müzik avlarında... XD


Tur Takvimimiz:

29 Mart 2013 
Yazar Tanıtım – Kitap Telvesi  
Kitap Tanıtım – Kitap Aşığı 
Ön Okuma ve Trailer Kitap Sayfaları 
Silüetten Önce - Tugcenin Kitaplığı



30 Mart 2013 
Alıntılar – Kitap Avcısı ve Maria Puder Ölmedi 
Kitap Çekilişi - Kitaplarım ve Ben 
Film olsaydı Kimler Oynardı?Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi 
Ya Sonra – Kördüğüm Hayaller 
Kitap Yorumu – *9 Blog Birden




*Bu blogturdaki katkılarından dolayı Pegasus Yayınları'na teşekkür ederiz...


2 yorum :

  1. merhaba güzel bir blog bana da buyurmaz mısınız:)takibe aldım bu arada;)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...