15 Ağustos 2013 Perşembe

AYAKLI BELA Geliyor...




Ayaklı Bela şu an ön siparişte. Kapağı tam benim istediğim gibi *-* Bu yüzden ağlayabilirim! Ama ismi pek olmamış sanki? Yabancı Yayınlar'nın yaptığı ankette oyumu Yürüyen Bela'ya vermiştim V.V Neyse, her şeye rağmen merakla bekliyoruz *-*

Tanıtım

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et.

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan?


Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...


*Beklenen kitap 'Ayaklı bela' İlknokta'da ön siparişte.
http://www.ilknokta.com/kitap/jamie-mcguire/ayakli-bela.htm

2 yorum :

  1. kitabın başta kapağına bittim sonra da konuya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen *-* Bu kapağı çok istiyordum \^o^/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...