17 Ağustos 2013 Cumartesi

HABER Vakti...

İlk olarak, beni heyecan içinde bırakan haberden başlayalım *-* ''Bloodlines'' sersinin 5. kitap ismi yayınlandı! Silver Shadows adını taşıyan bu kitabımızın çıkış tarihi ve kapağı ise hala bir gizem. Ama ben kapağının alüminyum gibi yani parlak tipten olmasını hayal ediyorum, bilmem anlatabildim mi *-* İsmini ise Gümüşi Gölgeler olarak düşündüm *-*



Pegasus Yayınları'ndan ise yeni haberler geldi. Sarışın Vampir serisinin 4. kitabı ''The Shadow of Death'' ve Kristin Hannah'ın yeni kitabı yoldaymış.

 

Sarışın Vampir serisinin 5. kitabı The Secred Veil
ise yurt dışında 2013 Mart ayında okuyucularla buluştu. 

Büyük bir merakla beklenen Jennifer Lynn Armentrout kitaplarından Melez Sözleşmeleri serisinin 4.kitabı Apollyon ise araştırdığım online alışveriş sitelerine bakılırsa 20 Ağustos sonrası satışa çıkacak.

okuoku, kitap sihirbazı, max kitap... )



Benim de hayranı olduğum Obsidiyen serisinin kitabının film olacağı duyrulmuştu. Geçenlerde de IMDb'ye düştü, hadi hayırlısı :D



Ve ayrıca -yanılmıyorsam 15 Ağustos da yayınlanan- Vampir Akademisi filminin fragmanını görmüşsünüzdür. Eğer hala bakamadıysanız buyrun; link!

Neyse işte Lisa'yı gördünüz mü? Kusura bakmayın ama zaten oyuncuları en baştan sevememiştim, fragmanı görünce bu ne ya? diyerek kendime bir kez daha hak verdim. Lisa olmamış, Rosa olmamış, Dimka olmamış, Adrian'ı göremedim bile.. Eee? Özellikle şu dövüş sahneleri gerçekten çok ama çok özenilerek yapılmalıydı ki gördüğüm kadarıyla öyle olmamış. Yaaa cidden eskiden bir kitaptan film yapmak bu kadar kolay değildi. Hiç mi Harry Potter veya Lord of The Rings izlemedi yönetmenlerimiz? Ya Twilight? O bile çok çok daha iyiydi. Zaten artık senaryo yok filmlerde, fikir bulamadıkları için sürekli kitapların haklarını alıyorlar. İnanmıyor musunuz?

    
    
 *aklıma gelenler , eminim dahası da vardır.*

Bir de çıkacak olanlar var ;

Eğer Yaşarsam
Uyumsuz
Kayıp Kız
Obsidiyen
Kitap Hırsızı
Grinin Eli Tonu
Aynı Yıldızın Altında
...

İçimi döktüm resmen :D Kusura bakmayın. Diğer haberlere geçelim.

Philip Pullman'ın yeni kitabı çıktı! Ben kendisinin büyük hayranıyımdır *-* Yeni kitabını da en kısa zamanda almayı istiyorum!



Mutluluğun Öteki Yüzü de Arkadya Yayıncılık'tan çıkan yeni kitabımız. Kapağı çok hoş. Konusunu da sevdim. Bakalım...



Evet... Size olan haberlerim şimdilik bu kadar! Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın! *-* 

8 yorum :

  1. Vampir akademisinin fragmanı tüm okuyucuların ortak acısı :( Filmi izlerken sinir krizi geçirmem olası :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben izlemeyi düşünmüyorum şimdilik canm :D Hayallerimi alt üst edeceğine eminim çünkü :D

      Sil
  2. Lisa film süresince ağzını kapalı tutsun Dimitri'de mümkünse paltosunu çıkarmasın. U_U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Ya bi de tek ben mi göremedim şu Adrianımı yoksa cidden yok mu xD

      Sil
  3. Vampir Akademisi'nin filminin çıkacağını duyduğumda da karşı çıkmıştım. Fragmanı izlemedim; fakat resimleri gördükten sonra da karşı çıktım. Oyuncular olmamış, arkaplanlar olmamış. Bir tek logoları güzel fakat güzel bir logo, koskocaman bir hayal kırıklığının yerini tutamaz. Of.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum !!! Yani baştan hayal kırıklığı yaşattılar bize zaten V.V İnan fragmanını izlersen daha da karşı çıkabilirsin canm T__T

      Sil
  4. Vampir Akademisi, benim için tam bir hayal kırıklığı. Oyuncuları, filmi izlemeden değerlendirmek istemiyorum ama fragmandan gördüğüm kadarıyla beklentilerimin çok çok çok altındalar. Adrian'ı ben de göremedim, en azından o kitaptakine uygun olsa keşke. Fragmanı izledikçe filmi izleyesim gelmiyor. Sanırım filmi de sırf merakımdan izleyeceğim, fragmandakinden kötü mü yoksa çok mu kötü diye...

    Filmlerdeki senaryo için dediğine de katılıyorum. Şu sıralar sürekli kitapların beyaz perdeye uyarlanmasını görüyoruz ama o da çok iyi sonuçlar vermiyor gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularıma farklı bir açıdan tercüman oldun resmen =) Dediğim gibi filmden bir beklentim yok umarım fragmandan daha iyi olur. Ve evet sahneye uyarlanan kitaplar kesinlikle özentisiz bir biçimde izleyicilere yani bizlere aktarılıyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...