15 Ağustos 2013 Perşembe

Kitap Çekilisi

Çok uzun zamandır bir çekiliş yapmamıştım/yapamamıştım. Bu aralar hazır yeni kitaplar çıkıyorken ben de bir çekiliş yapmak istedim. Hediye edeceğim kitap daha çıkmadığı için süreyi biraz uzun tuttum. Çekilişe katılmanın tek şartı siteme üye olmuş olmanız. Herkese bol şans! =)

Kelebeklerin Koruyucu Azizi - CECILIA GALANTE


İnanç ve şüphe, istismar ve iyileşme ama her şeyden çok dostluk üzerine yazılmış olağanüstü bir roman.

Agnes ve Honey her zaman diğerlerinden farklıydı. Ama büyüdükçe, birbirlerinden uzaklaştılar. Dini bir komünde, katı kuralları ve korunan sırları olan Kutsanmış Dağ’da doğmuş iki kız, tamamen zıt karakterlere sahipti. Agnes’ın hayatının amacı bir aziz olmakken, Honeykomünden olabildiğince uzağa gitmek istiyordu. Agnes’ın babaannesi Pete Nine, beklenmedik ziyareti sırasında komünün en karanlık sırlarını keşfetti. Kızların can güvenliklerinden şüphe eden Pete Nine, onları da yanına alarak Kutsanmış Dağ’dan kaçmaya çalışacaktı.

Komünden, Honey’nin normal olacağını umduğu hayata doğru yaptıkları yolculuk sırasında, iki genç kız hayatları boyunca süren arkadaşlık bağlarını sınama imkanı bulacak ve Agnes, sahip olduğu hayata tutunma mücadelesi verirken, kendi geleceğini kurmak için cesarete sahip olması gerektiğini ancak en büyük- en tehlikeli- yalan ortaya çıkınca anlayacaktı.

Yazarın kendi deneyimlerinden esinlenerek kaleme aldığı bu büyüleyici ilk roman, inanç, dostluk ve sevginin gerçek anlamı üzerine yazılmış güçlü bir hikaye.





a Rafflecopter giveaway

60 yorum :

  1. Merhaba, Gülay Berber ismiyle bloğunuzu izliyorum, mail adresim demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun çekilişin canımmm :* Benimde merakla beklediğim bir kitaptı bu! Hemen katıldım. Bana çıksın :D:D *açgözlükız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ne diyim canm , inşallah sana çıkar >.> :D

      Sil
  3. Blogun çok şeker olmuş tatlım :)Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Mehtap ablam *-*

      Sil
  4. Çekilişin hayırlı olsun, ben de katıldım. :) berfinknt@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. bakalım kime çıkacak bende şansımı deniyorum:):) gevezekitapkurdu@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. zaten izleyicinim aman hayat adı ile izliyorum

    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu takipteyim herkese bol şanslar
    zeynep su bozkurt
    flora_zeynep_1998@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Çekilişiniz hayırlı olsun.Bende katıldım bakalım şans kime gülecek:)))

    YanıtlaSil
  10. GFC ve Bloklovin de izlemeye alıp yarışmaya katıldım.Herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar GFC Zeynep tür olarak izleyicinim
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Aysegul Aygun ismiyle bloğunuzu izliyorum, mail adresim aysegulaygun@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba
    Takipteyim

    kapak tasarımını beğendim

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Sırf kapağından ötürü gözüm var bu kitapta ! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha olmadı sana da özel bi tane yollarım *-* :D

      Sil
  15. Çekilişin güzelliğine bakın :D Herkese bol şans (:

    YanıtlaSil
  16. Ne şahane kapaktır o !
    Herkese bol şans :)
    Bende varım (:

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar! Formu doldurdum ama bir sıkıntı var sanırım yanlarındaki +4 +3 ibareleri akıl karıştırabilir :)

    Bloğunuzu GFC ve Bloglovinden Ponti adıyla takibe aldım. Bloğumda duyurdum:

    http://pontinintakilari.blogspot.com/2013/08/birtakm-cekilisler.html

    mail : deryaponti@hotmail.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. + ifadeler ekstra haklar belirtiyor =) Katıldığınız için teşekkürler =)

      Sil
  18. izleyicinizim
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. merhaba bloguna üyeyim melek akıcı özyiğit
    çekilişe katıldım duyuruları yaptım
    m.akici32@mynet.com

    YanıtlaSil
  20. Ben de ben de ben de katıldım :))

    İnci / inci pyn adıyla takipçinim

    inci.pyn@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba
    Şartlar tamamdır :)
    mail adresim: emineyildiz2015@gmail.com :)
    Emine Yıldız
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Hem blogu takibe aldım hem de Facebook sayfanızı beğendim. Umarım kazanırım. :)

    Mail adresim: hasanokcumutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Merhaba ben de katıldım! :)
    Blogunuza ; Robelif olarak üyeyim.
    ozkapielif@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Çekiliiiiş :D tamam o zaman bende varım ^-^
    Şartlar tamam =)
    Mail adresi: iremgok76.gmail.com

    YanıtlaSil
  25. Bende katıldım.. :) blogum olmadığı için paylaşamadım tek o hariç her şey tamam.. :)

    YanıtlaSil
  26. Ben de varım bu güzel çekiliştee :))
    birgaripseyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Bu güzel çekilişte ben de yer aldım az önce :))
    junion484@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Herkese bol şans.Çekilişe bende katıldım bakalım şans kime gülecek:)

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    luckrose adıyla takipteyim.
    sansi_gul_1@hotmail.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben ecemnur orhan kitap okumayı gerçekten çok seviyorum ve umarım sanş nbana güler :)

    sitenizi ecemnur orhan adıyla takip ediyorum

    mail adresim sekerecem_99@hotmail.com

    herkese bol şans

    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  31. Merhaba Venüs Asdemir adıyla takip ediyorum.
    venusasdemir@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. Umarım bir kere de şans bana güler :)
    kokusukitap@outlook.com

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar, sitenizi irmzgkrl adıyla izliyorum.
    irmzgkrl@gmail.com, teşekkürler, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  34. kitap varsa ben de varım
    gfc swl_melek
    swl_melek@hotmail.com

    kazanana iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  35. Merhaba takipcinizim.
    Çekilişe katıldım.

    YanıtlaSil
  36. Selamlar sitenizi Duygu er adıyla takip ediyorum ^^
    mailim duyguer9235@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. grimatruska@gmail.com


    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  38. merhaba şartlar tamam izleyicinizim(sineminbahari),çekilişi üç yerde duyurdum.bloglovinde izliyorum,facebook sayfanızı beğendim.şanslı olmak dileğiyle,sevgiler:)
    rafflecopter i doldurdum fakat gene de buraya da yazdım.
    https://www.facebook.com/sineminbahari/posts/10151797471188094
    https://twitter.com/sineminbahari/status/370713204780838912
    http://sineminbahari.blogspot.com/2013/08/kitap-telvesi-kitap-cekilisi.html
    http://www.bloglovin.com/sineminbahari
    SinemBadioglu
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Hop, hemen takipteyim ! deniz_gktrk@hotmail.com mail adresim.

    YanıtlaSil
  40. Bende katıldım :)
    E-postam titanihsvnyazar@gmail.com buradan ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  41. Mehaba sitenizi Beyza Tobak adıyla takip ediyorum.
    Beyzatobak@hotmail.com
    Çekilişe katıldım.
    Herkese bol şans.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  42. tulay gürmen adıyla takipçiyim
    msn:tulay_35_14@hotmail.com
    bu güzel yarışma herkesin katılması için twitter hesabımdan:https://twitter.com/AKardeslikk yarışmayı duyurdum

    böyle güzel bir yarışma yaptıgınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. Shosei San adıyla izleyicinizim. shoseisan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. İzleyicinizim, elizyazgac@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Bir Garip Hatun adı ile izleyicinim :) inşallah şansım bol olur :)
    birgariphatun@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Nidal Genc ismi ile izleyicinim nidalpattinson@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba,
    Adım Cansu Tunçer
    cnstncr06@hotmail.com
    Blogunuzu gfc olarak Cansu Tunçer adıyla izlemekteyim.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  48. Blogunu Buket Ersayoğlu adı ile izliyorum buket_nilay_1996@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Merhaba,
    Zaten izleyicindim, şansımı denemek istiyorum :)

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Blogunu zaten izliyordum,şansım beni hep yüzüstü bıraksa da denemek istiyorum^^

    YanıtlaSil
  51. Merhaba, izleyicinim :)
    tugcek.96@hotmail.com
    Kitabın kapağı çok ilgimi çekti!!

    YanıtlaSil
  52. günaydın blogunuzu haticealbayrak ismiyle takip ediyorum. facebook ta paylaşım yaptım.http://kitaptelvesi.blogspot.com/2013/08/kitap-cekilisi.html
    email : haticealbayrak3@gmail.com
    herkeze bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  53. ben zaten kelebek etkisi olarak üyenim mailim kelebeketkisi39@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  54. katıldım
    zeytinx22@hotmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...