3 Eylül 2013 Salı

Bi Bakabilir Misiniz?

Merhaba arkadaşlar, bu postu sizlerden önemli bir şey rica etmek için açmış bulunmaktayım. Konu ise bana gelen yorumlar. Biliyorsunuz yorumlarınızı gerçekten büyük bir heyecan ve merakla bekliyorum! Ama bazı arkadaşlarımız son zamanlarda gerçekten anlam veremeyeceğim  tarzda yorumlar yazıyor. Ben artık dalga geçtiklerini düşünüyorum. Çünkü yorumlarda feci bir artış oldu. İnanın bu öyle kendini beğenmişlik filan değil. 3-5 yorum için yapmıyorum bunu. Dün akşam onaylamam için gelen yorumlardan bazılarını sizlerle de paylaşacağım. Sizden ricam biraz daha anlamlı yorumlar yollamanız. Anlayışınız için teşekkürler.




Sanırım demek istediğimi anladınız =) Bu sadece dün akşamlık birkaç örnek ... Gerçekten böyle yorumlara cevap veremediğim için üzülüyorum. Okuduğunuz ve dikkatiniz için teşekkürler!!!



17 yorum :

  1. cidden gülsem mi ağlasam mı bilemedim :S Milletin işi gücü yok mu, böyle gereksiz şeylerle uğraşıyorlar. Cidden saygısızlık :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de ilk kızsam mı gülsem mi bilememişitim, belki de gerçekten saftırlar diye yanıt bile vermeyi düşünmüşlüğüm var... :)

      Sil
  2. Dalga amaçlı bu tarz mesajlar onların seviyelerini gösterir. Üzülmenizi gerektirecek hiçbir durum yok bence , zaten de ne dedikleri daha doğrusu ne demek istedikleri anlaşılmıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumların dikkate alınmasına bile gerek yok bence. Gönderenlerin bile ne ifade etmeye çalıştıklarından emin değilim , onlar bile ne yazdıklarını bilmiyorlardır. Sözlüğü açmışlar gördükleri kelimeleri geçirmişler.Bazıları da çekilişi sabote etmeye çalışmışlar ama kendilerini küçük düşürmüşler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkürler , böyle güzel düşünceli izleyici/okurlarımın olması beni gerçekten çok sevindiriyor. :) Ben de bundan sonra gülüp geçeceğim bu tarz yorumlara.

      Sil
  4. İkinci yoruma bayağı bir güldüm yalnız :D Çok gereksiz yorumlar yapmışlar :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gereksizliğinin dışında daha çok ne yazdığını bilememiş sanırım. :)

      Sil
  5. Enterasan allah sabır versin arkadaşım:))

    YanıtlaSil
  6. yorumlardan hiçbir şey anlamadım ama bazen insanlar ne düşündüğünü yazarken tam olarak ifade edemiyor. belki ondan kaynaklanıyor. Ama yine de en azından yazdığını kendinin anlaması gerekir değil mi? Bence kendi bile anlamaz ne demek istediğini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de. Ama bundan sonra daha dikkat edeceklerini umuyorum. =)

      Sil
  7. Cidden insanları anlamıyorum. Bu insanlar kendilerini ifade ettiğini düşünüyor mudur?
    Birde yutube videolarına yorum bırakan gelişimini tamamlamamış varlıklar var. Blog alemine de el atmış olmalılar ki küfürlü yorum aldım. Bu ne şimdi, blog alemi kişiseldir insan istediğini yazar ya da yazmaz kime ne.
    Geceden beri moralim bozuktu size gelen saçma yorumları görünce düzeldim. Saçmalıklar her yerde varmış demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi bundan mağdur birçok arkadaşım var, ne ben ne siz ilk değilsiniz. =) Tek temennim artık daha dikkatli olmaları.

      Sil
  8. çok güldüm bu ne yaa allah sana sabır versin=)

    YanıtlaSil
  9. Ay Allah sabır versin sana. Yarım saattir yorumlara gülüyorum. Tüm cinslerde seni buluyor. 1. yorum ne satmasından bahsediyor anlayamadım ama kitabı üçe çıkarman için pazarlık yapıyor ya orada şok oldum. 2. yorum favorim :D O yorumu yapan kişiyle tanışmak isterdim :D Üçüncü yorumu ise anlamadım. Anlayan olabileceğinden de şüpheliyim. Ne diyeyim Allah sabırların en büyüğünü versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tatlım o yüzden sen sana gelenleri takma :D Bak inan hala saçma sapan yorumlar geliyor. Bu kadar post yazdım sözde. Valla da billa da boşuna.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...