19 Eylül 2013 Perşembe

Kargo, Kitap ve KITAP!

Ahaha, sevinçten boş boş gülüyorum. :D Kusura bakmayın, bu pek de ciddi bir post olamayacak. :D Posta girişimden de belli olmuştur zaten. Bu gün elime birbirinden güzel iki kargo geçti! Biri tur kitabım diğeri ise çekilişte kazandığım set. Evet, set, doğru duydunuz. Şimdi içinizden ''Vay şanslı, bak bize böyle şeyler hiç denk gelmez.'' dediğinizi duyar gibi oluyor ve size kocaman bir STOP. diyorum. Bu seti kazanana kadar ben de böyle düşünüyordum. :D Arkadaşlar haber verdiğinde 5 dk şoku atlatamadım zaten. Sonra mı?


E sonra adresi yolladım ve kitaplar geldi. :D Pegasus Yayıncılığa bu kadar yoğunluğa rağmen hızlı teslimatı için çok teşekkür ederim. Çekilişi yapan Okuyan Kızlara da.

Kitaplarla beraber şansımın açıldığına inanan ben KURALSIZ çekilişine katıldım ve kazanacağımı iddia ettim. Tabii ki kazanamadım. :D Ben de bugün, madem kazanamadım daha fazla beklemenin manası yok diyerek kitabı aldım.

Aslında DR'a girdiğimde kararsızdım. Bir elimde KURALSIZ ötekinde DUMAN VE KEMİĞİN KIZI. Kuralsız mı, Duman ve Kemik mi? Duman ve Kemik mi, Kuralsız mı? diye gittim geldim.
Sonra gözüme bir de ne takılsın? SERAPHİNA! Bu sefer onunla başladım. :D Kuralsız mı? Seraphina mı? Seraphina mı, Kuralsız mı?


Baktım ikisinde de Kuralsız'ı eleyemedim, aldım gitti. :D

Sonracıma, diğer bir kargomun tur kitabı olduğunu söylemiştim. Bizzat yazar tarafından yollandı. *azcık hava atayım istedim de* :D Öyle bir süslenmiş ki içiniz erir, şahsen benimki eridi. Tamam belki de fazla abarttım. Siz haklısınız. Ancak, fakat, lakin! Yine de şu ince düşünceye bir bakın! Haksız mıyım?



Son olarak, DR indiriminden de bir kitap aldım. Konusu beni kendine çekti. Cinayet romanlarına pek elimi sürmesem de bana hafiften Bakire kitabını anımsattığı için onu da aldım gitti. Üstelik bu sefer küçük ön okumacıklardan da buldum.

 

EVEEETT... İşte bu kadar. Böylelikle sizlere biraz içimi döktüm, tanıtım yaptım falan filan. :D

Bir daha ki kargolarda görüşmek dileğiyle! (ve alışverişlerde!) Hoşçakalın!

13 yorum :

  1. Ne kadar güzel her taraftan kitap yağıyor size. :))
    O kargodan gelen paketi açmanın verdiği zevk ne güzeldir. Çok da güzel kitaplar, iyi okumalar diliyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum! Ayrıca bu güzel yorumunuz için de çok teşekkürler! *-*

      Sil
  2. çok güzel kitaplar.. imrendim doğrusu... iyi okumalar, şansınız daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzelleri sizin olur inşallah. :) çok teşekkürler!!!

      Sil
  3. Ya Allah aşkına biri çekiliş düzenliyormuş gibi yapıp çaktırmadan bana kitap hediye etsin. Bunalıma giriyorum burada! Bir ben çekiliş kazanamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Tuğçem ben sana yapmaya çalışırım. Hem sen zamanında iki dex kazanmış birisin. :D

      Sil
  4. ne güzel kitaplar onlar böyle :D yakut kırmızı denen seriyi bende çok okumak istiyordum :D yorumlarını merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler. :D Açıkçası ben de bu seriyi merak ediyordum. En kısa zamanda başlamak istiyorum. Bakalım... *0*

      Sil
  5. Offffffffff! Gözüm kaldı yahu. Özellikle de Yakut Kırmızı ve serisinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok onları bekliyordum walla canım. :D

      Sil
  6. Merve'm oldu mu bu şimdi? Kız allah napsın seniii!! Ay çok güzel duruyor o ciltlilerrr *.*
    Kuralsız'ı aldığına göree al işte bir tane daha aynı anda okuyacağımız çıktı! :D Bakalım denk gelirse ayarlarız :)))

    Tur kitabımıza hiç bişey diyemiyorum! Yazarımız çok ince düşünmüş ve o kurdele detayı kalplerimizi fethetmeye deydi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyecek bişi bırakmadın bana :D Tüm dediklerine harfiyen katılıyor ve seni Son Nefesi alabildiğin için kutluyorum tatlım :*

      Sil
  7. sizin adınıza çok sevindim.bu arada ben yeniyim bloguma beklerim:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...