12 Eylül 2013 Perşembe

Kitap Çekilişi Problemi - Acil!



Arkadaşlar çok çok üzgünüm ve sinirliyim. Sizlerden gerçekten özür diliyorum. Rafflecopter denen çekiliş programım kendi kendini sildi. Bu yüzden Kelebeklerin Koruyucu Azizi çekilişimizdeki tüm kayıtlar yok oldu.

Hemen yeni bir çekiliş hazırladım. Altta zaten önceden yapmış olduğunuz kutucukları doldurmanız yeterli. Dürüstlüğünüze inanarak eğer önceden Facebok veya Twitterda paylaştıysanız , linkini yapıştırmayıp ''Önceden yapmıştım.'' demeniz yeterli.

Sizlerden bir kez daha çok çok özür diliyor ve Rafflecopter kullananlar için dikkatli olmalarını öneriyorum. Bitiş tarihi aynı herhangi bir değişme yoktur.

Ayrıca çekiliş sayfasından da katılabilirsiniz!

*Bir de bu postu yaymama yardımcı olursanız çok minnettar kalırım. Teşekkürler!


a Rafflecopter giveaway

26 yorum :

  1. blog duyurusu dışındaki şartlar tamam kutucukları doldurdum :) Özge Selçuk Güneysu ozgeselcukguneysu@gmail.com twitter da @MrsGuneysu bol şans...

    YanıtlaSil
  2. Şartları tekrar yerine getirdim
    Geçmiş olsun sizede
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  3. ben de katıldım tekrardaan :) geçmiş olsun diyeyimm :/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben yeni katıldım ama bu linki paylaştım umarım problem olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tabii ki, paylaştığınız için çok teşekkürler. =)

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Face ve Twit bulabilmem mümkün değil ama blogu yazdım. Şimdi yine duyururum tekrarlandığına dair belki bir kaç kişi görür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için çok çok teşekkür ederim. =)

      Sil
  6. Geçmiş olsun.
    Herkese bol şans ..

    YanıtlaSil
  7. Katılım tamam, geçmiş olsun :) Mail adresim: hasanokcumutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun.
    Düzenli bir şekilde paylaşımları hergün yaptım ve yeni yayını da paylaştım.

    YanıtlaSil
  9. merhaba şartlar tamamdır
    blogunuzun izleyicisiyim
    https://twitter.com/evinannesi/status/378194141705826305
    https://www.facebook.com/ebrucengiz.kocogul/posts/431940300260083
    cengizkocogul@mynet.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun, önceden katılmıştım, bugün ise bu post üzerinden yeniden paylaştım

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canım yaa çok üzüldüm :( daha önceden paylaşımları yapmıştım bende.
    İnşallah katılımcılar bu yazını tekrar görür de katılırlar. Bende duyurdum fb sayfamdan :/

    YanıtlaSil
  12. yeni katıldım linki de paylaştım :)

    YanıtlaSil
  13. Yeni katıldım linki de paylaştım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  14. Şartlar tamamdır iyi şanslar =)

    YanıtlaSil
  15. şartlar tamam sevgiler
    tondeumut@hotmail.com
    Tuba Önde

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş olsun valla kötü olmuş. Şartlar tamam eski gönderiyi paylaşmıştım bunuda paylaştım :D herkese bol şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kötünün de ötesi oldu :( İlgine çoook teşekkür ederim. *-*

      Sil
  17. Geçmiş olsun.. Umarım tekrar yaşamazsınız.. :) Ben aslında önceden yapmıştım ama ne olur ne olmaz diye genede istenilen koşulları yaptım.. Aslında bir arkadaşım (kendisi de çekilişe katılmıştı..) demeseydi hiç haberim olmayacaktı sorun çıktığında.. :) Neyse tekrar geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  18. herşeyi yaptım :) bu arada geçmiş olsun *-* mali : ceylan_elif_223@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. katıldım
    zeytinx22@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Katıldım sonunda :D
    busra04_13@hotmail.com
    Başarılar :D

    YanıtlaSil
  21. katıldım

    salihatemiz@hotmail.com
    saliha temiz

    YanıtlaSil
  22. geçmiş olsun, yarışmaya katılan arkadaşlarıma da bol şans dilerim :)
    mail adresim: sefikatesmeric@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...