25 Eylül 2013 Çarşamba

Konuşan Kitaplar Ile Blog Turları / Her Son Bir Başlangıçtır - DUYGU ÖZLEM YÜCEL



Bir blog turunda daha birlikteyiz! Bu sefer çok farklı bir kitapla geldik sizlere. Sımsıcak bir aşk hikayesine hazır mısınız? Üstelik yenilenmiş ve süprizlerle sizi bekleyen Konuşan Kitaplar ile yeni bir başlangıca var mısınız?



Konumuz her zamanki gibi kitap! E sizde bizim gibi geveze birer kitap tutkunuysanız bekleriz!



Bu ay ki son turumuzun yazarı bize havalı bir de poz verdi. ;) Ben buna bayıldım açıkçası. Hele ki böyle cana yakın tatlı bir yazarla tanışmam, bu turun bana göre en güzel yanı oldu. Okur-Yazar bağımızın daimi olmasını diliyorum!



Bu turu kaçırmamanızı tavsiye ediyor ve sizi tur takvimimizle baş başa bırakıyorum!



Kitap Tanıtımı için sizi şöyle alalım.
Toskana Yolculuğu yapmak isterseniz de bu taraftan.

Peki ya tatlı yazarımızla tanışmak ister misiniz? O halde buyrunuz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...