26 Eylül 2013 Perşembe

THE ONE / Selection Serisinin 3.Kitap Kapağı Belli Oldu!



İlk olarak hepimize hayırlı ve uğurlu olsun! Kapak bana göre üç kitabın en güzel görüntüsüne sahip! Kısacası mükemmel *-* ! Dilim tutuldu konuşamıyorum resmen. :D MTV'de olmasa duyamayacağız yani. Neyse efenim, artık kapağı da öğrendiğimize göre tek yapacağımız 6 Mayıs 2014 tarihine kadar tıpışş tıpış beklemek olacak... T^T

Kapak fotoğrafının çekim aşamalarını izlemeniz için size bir de güzel video bırakıyorum!


Daha fazlası için tıklayın!

4 yorum :

  1. Serinin son kitabı mı olacak bu?
    Bu arada kapağa bayıldııım!

    YanıtlaSil
  2. Kapak yine enfes. Beyaz güllere benziyor gelinliği. bu serinin kapaklarına bayılmakla birlikte, tüm zamanların en ters gittiğim esas kız karakteriyle kafayı yedirtiyor bana. Bütün kitaplarda hayal kırıklığına uğramıştım. Atom bombası gibi bir kitap bekliyorum Cass'den ama ne zaman bir dönemeçte aksiyon umsam hevesim kursağımda kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Aslında ben America'yı seviyorum. Yani tamam haklısın sürekli ikilemde kalıyor belki ama Elit de Maxon da çıldırmıştı. O_o

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...