9 Kasım 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Sevmediğim Karakterler

Optik'in Kitap Blogu'nda mutlaka sizin de rast geldiğiniz İlk 10 Etkinliği'ne bu sefer ben de katılmak istedim. Şöyle bir düşününce aslında sevmediğim birçok karakter olduğunu gördüm ve Sevmediğim İlk 10 için harika bir fırsat diye düşündüm!

Lütfen okurken bana kızmayın. :D Sizin ayıla bayıla bahsettiğiniz karakterleri ben hiç sevememiş olabilirim! Hatta Optik, en gıcık olduğum bir karakteri yakalamış bile! Neyse sözü fazla uzatmadan başlayalım!


1- Obsidiyen - Daemon ( Eveeeeet, biliyorum şok geçirdiniz ama ne yapabilirim ki size söylemiştim bu tarzdaki kötü çocuklara karşı bir zaaf oluşturamıyorum pek. Şimdilik. -.- )

2- Harry Potter - Dolores Umbridge

3- Kutsanmış Kan - Stellan

4- Ejderha Dövmeli Kız - Bjurman

5- Laura - Sayelle

                                             

                                                         

6- Beni Seç - Prens Maxon ( Iyy rezil -.- Bu çocuğu aman pardon ''Minik Prens''i bir türlü sevemedim yahu! Gerçi Elit de sonlara doğru azcık acıdım ama tüm umutlarım The One'da! Orda da olmazsa artık kalbimde en rezil karakter diye çürüyüp gidecek. -.- )

7- Bir Geyşanın Anıları - Hatsumomo

8- Mavi BüyüMarcus

9- Aşkın Kollarında - Gillian 

10- Tanrıça Serisi - Calliope

                                  

                                              

7 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Evet! Dediğim gibi sevemedim ben onu -.-

      Sil
  2. Hatsumomo , Gillian ve Calliope konusunda sonuna kadar katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desteğin için teşekkürler mehtap ablam! <3 Ama cidden kötüler :P

      Sil
  3. Deamon'a bende katılıyorum *.* Ama şimdi Köken'i okurken fikir değişikliği yapabilme olasılığım var :D:D Sen düşün artık Mervee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D walla bakacağım canım, şansını biraz zorlaması lazım lakin! :D

      Sil
  4. Millennium üçlemesi süperdi :)
    Kafa Dergi ve Ters Düz e bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...